Cum mi-am organizat prosoapele de bucătărie


Simplu și ieftin 🙂

Din resturile de la mobila din bucătărie am tăiat o bucată care să se potrivească cu locul unde vroiam să le atârnăm, am căntuit marginile și cu gelul de transfer Stamperia am transferat o imagine cu o căsuță care ne amintește de o călătorie foarte dragă în Toscana. Am pus și pentru prosoape etichete… folosim mai multe în același timp: pentru mâini, pentru veselă, pentru blatul de bucătărie și chiuvetă și două mănuși de bucătărie. Dana, recunoști cadoul de la voi? Rezistă cu stoicism 🙂

storage towelsstorage towelsCuierașele sunt din Hornbach și au mai multe modele, le recomand cu căldură. Eu am pus unul și lângă chiuvetă și este foarte util, doar că acel prosop trebuie schimbat mai des.

storage towelsCa să am acces ușor la prosoapele curate, am făcut un dulap, scopul lui principal fiind suport pentru mașina de făcut pâine, dar în care depozitez prosoapele, fețele de masă și condimentele (cum le-am organizat pe acestea, vă povestesc data viitoare).

Voi cum ați organizat prosoapele în bucătărie?

Tag-uri:, , , ,

4 gânduri despre „Cum mi-am organizat prosoapele de bucătărie

  1. flori de mandarin iulie 30, 2015 la 9:59 am Reply

    Asta-i o idee genială! Îmi dai li mie te rog link sau un document cu printabilele de la cuieraș?

    • Ancuta iulie 30, 2015 la 10:10 am Reply

      Cu mare placere, ti le trimit diseara 🙂

  2. Gabriela august 23, 2015 la 9:29 am Reply

    De cand ma tot gandesc la tehnica de transfer de imagini si tot n-am reusit sa o incerc. Dar merita incercata si dovada sta frumoasa ta lucrare.

    • Ancuta septembrie 7, 2015 la 3:32 pm Reply

      multumesc mult 🙂 tehnica aceasta da dependenta… 🙂

Lasă un comentariu