Mărțișoare – Colecția 2014


Ce mai faceți, dragi prieteni? Cam liniște pe aici în ultima vreme… Nu vă gândiți că ne-am abandonat pasiunea pentru meșterit, doar ne-am focusat pe terminarea unor proiecte migăloase…

Iarna aceasta chiar a trecut pe nesimțite, prea puțin ger, zăpadă – cât să nu uităm cum arată… Și mâine primăvara își intră oficial în drepturi… o mai așteptăm pe Baba Dochia, cu ceva proteste…🙂

Deși nu ne-am bucurat pe deplin de iarnă, ne bucurăm că vine primăvara și o sărbătorim cu mărțișoare, care au apărut… ca ciupercile după ploaie…

martisoare ciupercute fimomartisoare ciupercute fimomartisoare paduremartisoare soaremartisoare gentianamartisoare caprioaramartisoare floare de colt

martisoare buburuzemartisoare margaretemartisoare lalele

Voi cum sărbătoriți primăvara? Vă place să primiți mărțișoare?

Tag-uri:, , , , , , , , , , ,

10 gânduri despre „Mărțișoare – Colecția 2014

  1. Ingrid Februarie 28, 2014 la 2:07 pm Reply

    Cat de frumoase sunt! Buburuzele si ciupercutele sunt preferatele mele. Bravo!

    • Ancuta Februarie 28, 2014 la 2:14 pm Reply

      Multumim🙂 Din pacate, pozele nu sunt prea reusite pentru ca nu au fost facute la lumina zilei si se pierd din detalii…

  2. mama Februarie 28, 2014 la 2:08 pm Reply

    f frumoase martisoarele am primit si eu un iedut dar nu din fimo

    • Ancuta Februarie 28, 2014 la 2:10 pm Reply

      ce dragut, abia astept sa il vad🙂

  3. Claudia Februarie 28, 2014 la 6:17 pm Reply

    Foarte faine! Mie-mi plac sorii in special, dar toate sunt foarte reusite! Sper sa le gasiti musterii si sa aduca bucuria pe care o poarta in ele!

    • Ancuta Februarie 28, 2014 la 6:22 pm Reply

      Cum, sorii mai mult decat cele inspirate de natura – gentiana, caprioare, ciupercute, ma rog, floarea de colt chiar nu se vede bine🙂 Le-am gasit musterii dinainte de a le face, toate sunt facute pe comanda🙂 Iti trimitem martisor un soare cald ca sufletul tau🙂
      Multumim pentru vizita🙂 Ne-ai facut o surpriza foarte frumoasa🙂

  4. ghemulet Martie 1, 2014 la 6:50 pm Reply

    Ciupercutele sunt un deliciu!

    Ghiocelul

    Din clăbucii de zăpadă,
    Un ghiocel bucuros
    Scoţând capul spre lumină,
    Se laudă copilăros:

    – Uite aşa, cât sunt de mic,
    Într-un picior mă ridic,
    Mă lupt cu zăpada rece,
    Nici o floare nu mă întrece,

    Sunt un mărţişor râvnit,
    Primăverii,
    Poarta florilor deschid.

    • Ancuta Martie 3, 2014 la 11:32 am Reply

      Multumiiim pentru martisor🙂 Ce poezie vesela🙂

  5. Irina Martie 22, 2014 la 3:57 pm Reply

    Foarte dragute martisoarele…Felicitari!

    • Ancuta Martie 24, 2014 la 11:35 am Reply

      Multumim🙂

Lasă un răspuns

