Vulpoiul Dințișor


De multă vreme mă uitam la simpaticele păpuși și animale croșetate, îmi imaginam ce plăcut și relaxant trebuie să fie să le meșterești, dar mereu le amânam pentru alte proiecte… până la primul dinte al lui Radu, care s-a găsit să își arate colțul – cum altfel – decât la munte🙂

Nu mă impresionează superstițiile, dar când am auzit „Tu ai descoperit dintele? Atunci trebuie să îi oferi ceva…” mi-am zis, acum e momentul… și am croșetat câteva ore din noapte acest vulpoi haios, pentru că, munțomană cum mă știți, am o slăbiciune pentru animalele din pădure. Nici nu aveți idee cât de fain este să creezi păpuși…

Coada, labele mici și urechile moi l-au cucerit pe Radu și l-a smotocit și ronțăit de vai de capul bietului vulpoi…

amigurumi fox crochet

amigurumi fox crochet

amigurumi fox crochet

LE: Am uitat să menționez de unde am cumpărat pattern-ul: Son’s Popkes. Mi se par cele mai reușite schițe pentru animale din pădure – croșetate🙂

Tag-uri:, ,

Lasă un răspuns

