Cum mi-am organizat condimentele


Unul dintre lucrurile care îmi plac cel mai mult este să organizez cât mai bine casa și activitățile noastre. Avem rutină zilnică, săptămânală, lunară, tot felul de liste de To Do și plan anual. Și deși ne propunem destul de multe lucruri, reușim să realizăm multe dintre ele, tocmai datorită organizării și spargerii proiectelor mari în etape.

Astăzi vă arăt cum mi-am aranjat condimentele. Noi suntem mari iubitori ai ierburilor aromatice și folosim foarte multe, de aceea, când am proiectat mobila de bucătărie, le-am alocat două sertare, cu mânere decorate cu borcane de condimente🙂, am povestit aici cum le-am meșterit.

Am cumpărat borcane din IKEA, care sunt încăpătoare și avantajoase ca preț și le-am decorat cu panglică washi tape și tehnica decoupage. Le-am făcut etichete, prinse cu niște pătrățele cu dublu-adeziv și le pot schimba dacă vreau să pun altceva în borcan. Le-am aranjat în ordine alfabetică să le pot găsi ușor. Pe fundul borcanului se poate lipi data expirării condimentului.

storage aromatic herbs

storage aromatic herbs

Cum vi se pare? Voi cum v-ați organizat borcanele cu condimente?

Tag-uri:, , , , , , ,

4 gânduri despre „Cum mi-am organizat condimentele

  1. Gabriela August 23, 2015 la 9:24 am Reply

    Ha! Le-ai colorat capacele! Sunt foarte vesele (asta pe langa faptul ca poarta asa bunataturi!)

    • Ancuta Septembrie 7, 2015 la 3:35 pm Reply

      multumesc din suflet, conteaza mult pentru mine aprecierile din partea ta🙂

  2. mad Mai 30, 2016 la 9:19 am Reply

    Am dat de asta si m-am gandit la „organizarile” tale, mie mi-au placut maxim: http://www.gabiurda.ro/cum-restilizezi-jucariile-de-plastic/

    • Ancuta Mai 30, 2016 la 1:32 pm Reply

      Multumesc mult ca te-ai gandit la mine, cate idei faine…🙂

Lasă un răspuns

