Huse croșetate pereche pentru căni


Anul trecut am reușit să meșterim pentru Crăciun mai multe cadouri de cât ne propuseserăm și fiind prinse în micul nostru atelier, nu am mai avut timp să vă și arătăm la ce lucrăm… plus că deconspiram darurile noastre handmade. Pe unele dintre ele vi le vom arăta în preajma Crăciunului, acum nu ar avea niciun farmec, dar o prietenă ne-a rugat să îi croșetăm niște huse pereche pentru căni, așa, ca din partea Moșului.

huse crosetate pereche huse crosetate pereche huse crosetate perecheCum vi se par? V-ar plăcea să primiți așa ceva?

Tag-uri:, , , , , , ,

4 gânduri despre „Huse croșetate pereche pentru căni

  1. Gabriela ianuarie 25, 2015 la 9:00 am Reply

    Eu nu prea folosesc lucrusoare tricotate, dar trebuie sa recunosc ca sunt foarte nostime! Felicitari!

    • Ancuta ianuarie 25, 2015 la 9:52 am Reply

      Multumim 🙂

  2. flori de mandarin ianuarie 27, 2015 la 6:52 pm Reply

    Mie sigur mi-ar place să primesc cadou așa ceva. Sunt superbe!

    • Ancuta ianuarie 28, 2015 la 3:48 pm Reply

      Multumim 🙂

Lasă un comentariu