Jurnal de bebeluș munțoman


Îmi plac foarte mult jurnalele de tip guest book, adună atâtea emoții, impresii „la cald”, gânduri și energie pozitivă. M-am gândit mult cum să arate jurnalul pentru botezul Radu, trebuia să aibă neapărat un cort, și munți, și un veverițoi, cu ochi negri ca ai lui și o fotografie dragă. Așa mi-a venit ideea să fac din carton un peisaj de la munte, cu munți, soare vesel și un cort lângă pârâu, mici detalii de care sperăm că va ști să se bucure când va mai crește. Cortul arată ca al nostru, culoare și formă, iar tălpile sunt ale noastre, de când Radu avea doar zece zile, o fotografie făcută de dragii noştri prieteni Antonio şi Elena.

baby guestbook mountain

baby guest book mountain

baby guestbook mountain

Între timp am aflat că îi place la munte, a făcut deja câteva trasee montane şi doarme bine pe traseu🙂, mai sper să îi placă și jurnalul pe care i l-a făcut mama.🙂

Tag-uri:, , , , , , ,

7 gânduri despre „Jurnal de bebeluș munțoman

  1. Adina Ianuarie 28, 2015 la 6:48 pm Reply

    vai cat e de fain. Genial. Va pup

    • Ancuta Ianuarie 28, 2015 la 7:30 pm Reply

      Wooow, ce surpriza frumoasa mi-ai facut🙂 Te imbratisam strans-strans🙂

  2. […] puteam să las guest book-ul singuratic şi am mai adăugat câteva detalii petrecerii de botez, care s-a dorit a fi o […]

  3. Gabriela Februarie 3, 2015 la 9:29 am Reply

    Superb, Ancuta! Imi pare atat de rau ca ai mei copii nu au avut parte de asa ceva! De, pana sa ne mai luminam, a trebuit sa treaca ceva timp. De aceea iubesc internetul si deschiderea colosala pe care ne-a prilejuit-o!
    Ii doresc lui Radu o calatorie prin viata frumoasa, asa cum i-au planuit-o doi parinti frumosi!

    • Ancuta Februarie 3, 2015 la 1:55 pm Reply

      Multumesc pentru cuvintele frumoase🙂 Si eu cred ca internetul (cu masura) este mana cereasca🙂
      Nici noi nu avem asa ceva cand eram mici, dar ne-am facut un asemenea jurnal la nunta🙂

  4. ghemulet Februarie 5, 2015 la 4:36 pm Reply

    A iesit deosebit de frumos…Imi place enorm de mult…
    O idee frumoasa cu un rezultat pe masura…

    • Ancuta Februarie 6, 2015 la 12:32 pm Reply

      Multumesc, Ghemulet, ma bucura mult aprecierea ta, mai ales la ce albume deosebite stii tu sa faci🙂

Lasă un răspuns

