Au înflorit macii


Noi adorăm macii, răzleți pe marginea drumului sau în lanuri. Poate pentru că îi asociem cu călătoriile, cu cerul senin presărat cu „nori de vacanță” – cum numim noi norii pufoși (cumulus).

De aceea acest număr de ușă este preferatul meu dintre toate pe care le-am meșterit… vouă cum vi se pare?

door-number-poppies

Tag-uri:, , , ,

4 gânduri despre „Au înflorit macii

  1. mad iunie 27, 2016 la 8:52 am Reply

    Am dat de o idee a folosirii dopurilor de pluta si mi-am amintit ca mai demult adunai si tu astfel de bazaconii. Cred ca o sa ma apuc sa strang si eu si imi voi mesteri un suport pentru vase fierbinti, ca la punctul 3: http://www.gabiurda.ro/cum-refolosesti-dopurile-din-pluta/

    • Ancuta iulie 6, 2016 la 12:58 pm Reply

      Multumesc pentru idei si ca te gandesti mereu la mine 🙂 Vrei sa iti dau niste dopuri? Am adunat de nu am ce face cu ele 🙂

      • mad iulie 6, 2016 la 7:38 pm

        Da, da, ar fi super. Nu le arunca, le preiau cu prima ocazie. Multumesc.

      • Ancuta iulie 7, 2016 la 8:35 am

        Nu le arunc, sunt in cutia cu ace, brice si carice 🙂 Dar nu am un proiect pentru ele in viitorul apropiat, asa ca iti dau din ele cate ai nevoie 🙂

Lasă un comentariu