Winnie, cireaşa de pe tort


Cum avem mai mulţi copii în cercul apropiat de prieteni, vor apărea tot mai des mici proiecte făcute pentru ei. Îmi place să decorez torturile cât mai personalizat cu putinţă… iar pentru copii au şi mai mult farmec dacă în vârf tronează personajul preferat. Şi gândindu-mă eu, aşa, cum să îmi fac timp şi pentru decorarea torturilor, şi pentru pregătirea petrecerii, şi pentru joaca cu cel mic, mi-a venit ideea… de ce nu fac decorurile dinainte, din fimo… copilului îi rămâne jucăria sau poate face o colecţie cu figurinele de pe torturile din copilărie. Şi cum până la prima aniversare a lui Radu mai este, am făcut prima figurină pentru draga noastră Maria🙂

Winnie polymer

Winnie polymer

Acum caut reţete de torturi sănătoase, fără zahăr, pentru copii… ajutooor, ştiţi astfel de reţete?🙂

4 gânduri despre „Winnie, cireaşa de pe tort

  1. ghemulet Ianuarie 20, 2015 la 7:19 pm Reply

    Ce idee frumoasa…Imi place nespus ca isi poate pastra fiecare figurina de la fiecare tortulet…ca amintire draga,de suflet..Minunat.
    Aniversare frumoasa…

    • Ancuta Ianuarie 21, 2015 la 11:52 am Reply

      Multumesc… si eu sper sa aprecieze peste cativa ani mica lor colectie🙂

  2. Gabriela Ianuarie 25, 2015 la 8:58 am Reply

    E buna ideea, mai ales ca figurinele acelea din zahar oricum nu se pot manca🙂 Dar torturi fara zahar nu ar mai avea nici un farmec, nu? Poti face un tort la care sa folosesti mai putin unt (sau fara), sa adaugi fructe, sa-l faci cat mai lejer.

    • Ancuta Ianuarie 25, 2015 la 9:52 am Reply

      Pot fi retete raw, indulcite cu miere (la varste peste 1 an), cu blat din nuci cu banane, indulcite cu curmale deshidratate, sa aiba fructe confiate, care dau dulceata…

Lasă un răspuns

