Fii ambasador handmade, o campanie Breslo.ro


Breslo este unul dintre cele mai primitoare locuri pentru artizanii din România.

Dacă avem nevoie de materiale pentru proiectele noastre handmade, Breslo este primul loc unde le căutăm. Nu am avut niciodată probleme când am cumpărat produse, am fost foarte mulțumite de ce am primit și în perioada când am avut magazin și nelămuriri privind campaniile de promovare, am primit răspunsuri prompte. Nu intri pe un site online ci într-o comunitate atentă la detalii și care încearcă să atingă perfecțiunea în micile creații. Pasionați de frumos pot fi doar oameni frumoși la suflet și atunci riscul de a păți ceva neplăcut scade simțitor.

Site-ul este aerisit si frumos organizat, produsele și materialele sunt bine categorisite și găsești ușor ceea ce cauți. O oază de liniște, noi intrăm și când vrem o scurtă pauză și să vedem ce a mai apărut nou.

Vizităm des blogul Breslo.ro/blog, care vine în întâmpinarea creatorilor de produse handmade cu tutoriale, concursuri, tendințe în handmade, secrete ale diverselor tehnici, cum să-ți promovezi produsele cât mai bine și chiar cu o categorie a atelierelor breslașilor. Aici am aflat că tehnica folosită din bătrâni, vopsirea cu buruieni se numește boiangerie și ce produse frumoase poți obține cu plante la îndemâna oricui și cu metode ecologice (dacă sunt respectate anumite reguli și nu sunt culese orice plante, oricând)…

Atmosfera este caldă, pentru că întâlnești oameni cu aceleași pasiuni și găsești obiecte minuțios lucrate, în care s-a pus suflet.

Breslo a venit cu o altă idee frumoasă și anume ne încurajează să fim ambasadorii handmade-ului românesc.

Fii ambasador Breslo

Găsiți detaliile campaniei aici.

Trecând peste beneficiile blogerilor breslași, este o modalitate frumoasă de a găsi tutoriale interesante, blogeri care au ceva de spus, artizani preferați și produse recomandate.

Noi îți mulțumim, dragă Breslo pentru că ne încurajezi și ne susții în ceea ce facem și pentru comunitatea frumoasă pe care ai creat-o.

2 gânduri despre „Fii ambasador handmade, o campanie Breslo.ro

  1. Gabriela iunie 19, 2013 la 10:59 am Reply

    Voi posta si eu pe facebook despre campanie. Nu mai intrasem de mult timp pr Breslo; azi m-am uitat pe acolo si am gasit imediat cateva produse foarte frumoase si rafinate. Multumesc pentru aducere aminte!

    • Ancuta iunie 19, 2013 la 11:27 am Reply

      Si eu am intrat intr-o doara si mi-a placut foarte mult initiativa lor 🙂 Impreuna suntem mai puternici.

Lasă un comentariu