Colţişorul cu vederi 2


Doar două luni le-a trebuit prietenilor noştri să completeze întregul colţişor de la intrare care ne aminteşte de ei… Norocul nostru că avem un hol lung şi putem să mai amenajăm oricâte colţişoare vrem şi mai ales prieteni care să le umple🙂

vederi

Tag-uri:, , , , ,

5 gânduri despre „Colţişorul cu vederi 2

  1. Gabriela Iunie 20, 2013 la 10:19 pm Reply

    Arata foarte bine colectia!
    Vai, de cand nu am mai trimis o vedere! Cred ca obiceiul acesta s-a „topit” acum vreo 10 ani. Nu stiu daca voi gasi resorturile interioare sa il reiau. Mi-ai dat o tema de meditatie.

    • Ancuta Iunie 21, 2013 la 8:36 am Reply

      Si noi l-am ignorat pana am gasit prima vedere in cutia postala🙂

  2. Iuliana Iunie 22, 2013 la 9:00 am Reply

    Vai, ce idee frumoasa! Am si identificat doua usi intre care as putea sa o pun in practica. Din pacate, deocamdata imi lipsesc vederile, caci intr-adevar, cum zicea si Gabriela, obiceiul asta s-a cam pierdut. In timp, insa, se poate remedia, o sa rog si eu prietenii sa-mi trimita sau macar sa-mi aduca o vedere de pe unde se duc.

  3. Iulia S. Iulie 1, 2013 la 7:24 am Reply

    Ce idee frumoasa! Si merge si pentru spatiile inchiriate🙂. Abia astept sa o adopt, insa asta presupune, cum spun si fetele dinaintea mea, sa primesti ceva vederi. Poate le folosesc pe cele pe care singura mi le iau uneori de pe la muzee.

    • Ancuta Iulie 1, 2013 la 8:30 am Reply

      Ma bucur ca iti place🙂 Cred ca un prim pas si o bucurie pentru cei dragi ar fi daca le-ai trimite din prima vacanta cate o vedere, se vor bucura atat de mult, incat vor dori sa iti trimita si ei🙂

Lasă un răspuns

