Borcane pictate pentru baie şi bucătărie


1. Avem o listă lungă cu proiecte handmade pentru căminele noastre, prea lungă chiar. Mărunte, dar consumatoare de timp şi mai durează până vor fi toate gata.

Îmi propusesem să fac un suport pentru periuţele de dinţi dintr-un borcan pictat, care să se potrivească cu baia. Încă din primăvară. Şi mare mi-a fost bucuria când am primit de la Ada (cu ocazia zilei de 8 Martie) acest borcan:

borcan pictat

Mi-a plăcut la nebunie, florile de pe faianţa mea, în miniatură, pe suportul pentru periuţe şi pastă de dinţi. Am alergat în baie să îl aşez la locul lui, dar surpriză, nu intra pasta de dinţi, doar cu forţa şi nu prea avea haz. L-am transformat numaidecât şi l-am ridicat la rang de vază, dar problema mea rămânea nerezolvată.

2. A mai trecut ceva vreme şi mi-am pictat, tot dintr-un borcan de ness, cum era şi primul, doar că avea un diametru mai mare, acest suport pentru periuţe şi pastă de dinţi, după ce am verificat că e loc suficient pentru ele în borcan:

borcan pictat

3. Am cumpărat din călătoria noastră în Toscana nişte roşii uscate în ulei delicioase, într-un borcan bondoc. Trebuia să-i găsesc o utilizare cât mai frecventă, să-mi amintească de toamna toscană şi de roşiile aromate şi l-am transformat în recipient pentru discurile demachiante. Pe capac am folosit tehnica decoupage. Acum tronează singur pe un raftuleţ numai al lui.

borcan pictat

4. Am primit o zaharniţă din plastic, cu capac din lemn şi cu lingură de plastic. Are o formă frumoasă, dar lemn combinat cu plastic… hm. La pictat şi cu ea. Am experimentat pictura în ulei şi are nişte striaţii ca scoarţa de copac.

borcan pictatborcan pictat

Nu ne-am plictisit de borcane, dimpotrivă, ne-au devenit foarte dragi, urmează să personalizăm borcanele pentru provizii şi cele pentru condimente… Dar până atunci vă vom arăta ce-a meşterit Ada pentru mobila din bucătărie…

Tag-uri:, , , , , , , ,

2 gânduri despre „Borcane pictate pentru baie şi bucătărie

  1. Corina Iulie 16, 2013 la 11:37 am Reply

    Super faine toate borcanele!!!!!
    Toate imi plac si n-as sti ce sa aleg…
    Spor in continuare!!!!!!!!!

  2. […] Surse imagini: 1, 2, 3 […]

Lasă un răspuns

