Felicitare pentru botez


Sunt obsedată pasionată de detalii. Îmi atrag privirile şi îmi consumă timpul. Fiind atentă la toate „nimicurile” am observat un detaliu care lipseşte de foarte multe ori, personalizarea unui cadou. Nu mai vorbesc de ambalaj, ci de utilitatea unui mic indiciu din partea cui este oferit cadoul, mai ales în cazul unor petreceri cu mulţi invitaţi, nunţilor şi botezurilor.

Aşa ne-a prins şi pe noi nepregătiţi într-o dimineaţă când plecam la botezul Sarei: aveam cadou, ambalaj pentru cadou, dar nu aveam felicitare. Trebuia să găsesc o soluţie urgentă, ca să nu întârziem.

felicitare botez

Am decupat repede un disc pe care l-am îndoit, pentru a obţine interiorul felicitării şi am lipit pe el două floricele şi o fundiţă pe care le aveam deja decupate, am decupat jumătate de disc (partea cărămizie) şi l-am lipit cât să imite un cărucior şi într-un sfert de oră felicitarea era gata, mai mult a durat până am scris urările potrivite.

 

LE Făcusem şi o poză cu felicitarea deschisă, o postez, poate este mai clar cum se deschide felicitarea🙂

felicitare botez

Tag-uri:, ,

2 gânduri despre „Felicitare pentru botez

  1. Wish2Go Iunie 14, 2013 la 6:03 pm Reply

    Simpatica! Nu prea am inteles mecanismul de deschidere…

    • Ancuta Iunie 18, 2013 la 9:45 am Reply

      Am adaugat o poza cu felicitarea deschisa, acum se intelege mai bine cum se deschide?🙂

Lasă un răspuns

