Mărțișoare – colecția 2016


Vremea frumoasă, zambilele care au început să apară în florării, coșurile cu ghiocei pe care le-am văzut azi, streșinile care picură… toate miros a zăpadă topită și a primăvară… Ne-am distrat cu prietena noastră Iarna, dar ni s-a făcut dor de Primăvară, așa de dor că am început să meșteresc mărțișoare și colecția 2016 este deja gata 🙂

martisoare-babywearing

martisoare-baloane

martisoare-broaste

martisoare-buburuze

martisoare-bufnite

martisoare-carti

martisoare-catei

martisoare-ceainice

martisoare-ciuperci

martisoare-flori

martisoare-flori-vesele

martisoare-fluturi-lila

martisoare-inimi

martisoare-inimi-cires

martisoare-pasari

martisoare-pisici

martisoare-pisici-haioase

martisoare-strumfi

martisoare-ursuleti

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , ,

2 gânduri despre „Mărțișoare – colecția 2016

  1. Gabriela februarie 4, 2016 la 7:24 am Reply

    Ati avut de lucru, nu gluma! Sunt dragute si amuzante martisoarele voastre. Felicitari!

  2. flori de mandarin februarie 7, 2016 la 4:17 pm Reply

    Ce frumoase sunt! Nici nu știu pe care să-mi pun ochii! Norocoși cei care le vor primi!

Lasă un comentariu