Decorațiuni din lut cu iz scandinav


Mi-am dat seama că am făcut cam multe decorațiuni din lut când a început soțul meu să se plângă câte agățători avem de pus… Dar le-am făcut cu gândul la prieteni și la bradul nostru mai mare, unele dintre ele vor decora cadouri handmade 🙂 Astăzi vi le arăt pe cele din lut alb, cu iz scandinav… sper să vă inspire…

decoratiuni craciun lut alb

decoratiuni craciun lut alb

decoratiuni craciun lut alb

brad-lut-4

brad-lut-3

clopotei-lut-1

cerb-lut-2

inima-lut-2

ren-lut-3

vulpe-lut-1

urs-lut-1

veverita-lut-2

veverita-lut-3

decoratiuni craciun lut alb

arici-lut-3

stea-lut-1

brad-lut-1

inima-lut-1

decoratiuni Craciun lut

 

 

 

 

 

 

9 gânduri despre „Decorațiuni din lut cu iz scandinav

  1. flori de mandarin decembrie 10, 2015 la 8:27 pm Reply

    Ce frumoase sunt toate! Chiar vor face o podoabă minunată oriunde le-ai pune 🙂

    • Ancuta decembrie 11, 2015 la 11:49 am Reply

      multumesc… mai putin la baza bradului… cred ca Radu le-ar „inmulti” :))

      • flori de mandarin decembrie 11, 2015 la 3:37 pm

        :)) Clar că sunt atracția mânuțelor mici și curioase 😀

  2. O Mamă Curioasă decembrie 11, 2015 la 10:39 am Reply

    Super faine si ata de….personale. Si eu am in plan sa fac cu ai mei. Sper sa iasa la fel de frumoase.

    • Ancuta decembrie 11, 2015 la 11:50 am Reply

      abia astept sa le vad 🙂 am vazut ideile faine de pe blogul tau 🙂

  3. Gabriela decembrie 17, 2015 la 8:37 am Reply

    Si eu as vrea sa lucrez articole din lut. Am inteles ca este destul de fragil fimo, pentru ca nu e ars.
    Imi place mult ceramica, iar ceea ce ati facut voi este foarte dragut.

    • Ancuta decembrie 17, 2015 la 9:21 am Reply

      Multumim 🙂 Dimpotriva, fimo se coace si este mai rezistent apoi, lutul se usuca la aer timp 24 de ore si este mult mai casant… dar parca au o textura aparte…

  4. ghemulet ianuarie 4, 2016 la 5:34 pm Reply

    Dragele mele ,va doresc sa aveti parte de un an minunat,plin de realizari,proiecte frumoase si multa muuulta dragoste
    La multi ani,multa fericire si muuulte zambete

    • Ancuta ianuarie 8, 2016 la 10:31 am Reply

      Multumiiim din suflet 🙂 Iti dorim un an plin de inspiratie, sa ai timp pentru pasiunile tale si sa zambesti in fiecare zi 🙂

Lasă un comentariu