Cafeaua de pe aragaz


Dacă e luni dimineață, să vorbim tot despre cafea 🙂

Și tocmai vroiam să scriu că pentru mine cafeaua este un răsfăț, sorbind din ceașca cu… cafea, iar când să o pun jos, stropi rebeli au sărit în tastatură, doar cafeaua vărsată nu îmi place, mai ales printre tastele laptopului Adei (am șters repede, să știi, și văd că încă tastează 🙂 ). Îmi mai amintesc și de cel mai delicios espresso pe care l-aș fi băut vreodată, la o măsuță, într-un cochet orășel italian, dacă nu aș fi vărsat-o vrând să imortalizez momentul cu o poză… Dar cafeaua vărsată pe aragaz? Cu tot cu zațul împrăștiat pe ibric, pe ochi, pe emailul alb… Mie îmi strică toata buna dispoziție pe care mi-o dă mirosul cafelei proaspăt făcute.

Cum să vă spun ce satisfacție am avut când am meșterit pentru o prietenă aceste ceșcuțe de cafea din fimo, drept butoane pentru aragaz, mai varsă-te acum, dacă poți, Cafea rebelă 🙂

butoane pentru aragaz, cesti cafea din fimo

butoane pentru aragaz, cesti cafea din fimo

butoane pentru aragaz, ceasca de cafea din fimo

Tag-uri:, , , , , , , ,

4 gânduri despre „Cafeaua de pe aragaz

  1. Gabriela februarie 9, 2015 la 9:04 pm Reply

    Ce nostime sunt!
    Si daca e marti-miercuri-joi-vineri-sambata-duminica-dimineata-pranz-seara tot despre cafea as vrea sa vorbim 🙂 🙂 🙂

    • Ancuta februarie 11, 2015 la 1:51 pm Reply

      Multumim 🙂 Te invitam la o cafea, atunci 🙂 Cum iti place sa o bei?

      • Gabriela februarie 15, 2015 la 9:24 am

        Cu foarte putin zahar, doar cat sa-i potenteze gustul 🙂 Si din cand in cand, rar, un cappuccino! Cei din familie imi spun ca fac un sacrilegiu oricum pentru ca ei toti beau cafeaua fara zahar.

      • Ancuta februarie 22, 2015 la 11:01 pm

        Am avut o perioada in care puneam zahar, dar prefer gustul amarui si am zis sa mai evit zaharul, desi la dulciuri nu am renuntat 🙂

Lasă un comentariu