Suveniruri handmade: trifoi din Irlanda


Astăzi este ziua naţională a Irlandei şi a Irlandei de Nord şi ne-am amintit cu drag de călătoria noastră de anul trecut prin aceste ţări. Au meritat din plin peisajele, verdele atât de verde, castelele şi insulele. Pe mine m-au inspirat şi am venit de acolo cu câteva idei. Una dintre ele: chiar suvenirurile pentru familie si prieteni. Asocierea trifoiului cu Irlanda datea­ză din secolul al V-lea, când Sf. Patrick (a cărui emblemă – însemn îl reprezintă) a folosit trifoiul pentru a ilustra conceptul Sfintei Treimi con­vertiţilor creştini.

Pentru că îl găseai pe toate drumurile, am rupt câteva frunze de trifoi (fără rădăcini!), le-am presat in ghidul gros Lonely Planet şi verificam din când în când că nu am pierdut vreuna tot frunzărind ghidul. Acasă le-am făcut nişte etichete şi le-am plastifiat. Familiei noastre şi prietenilor le-au plăcut mult🙂

suvenir trifoi handmade

Tag-uri:,

2 gânduri despre „Suveniruri handmade: trifoi din Irlanda

  1. Loryloo Iunie 19, 2013 la 11:14 am Reply

    Minunata idee. Mi-ar placea si mie un asemenea suvenir🙂
    E simplu si de efect!

    • Ancuta Iunie 20, 2013 la 2:25 pm Reply

      Multumim mult pentru cuvintele frumoase🙂

Lasă un răspuns

