Numere de ușă personalizate


Ce am mai făcut în ultima vreme…

Un număr pentru niște prieteni buni, iubitori de orhidee…

door number orchid phalaenopsis theme

Un număr pentru niște prieteni buni, părinții a două fetițe vesele, mari iubitoare ale neamului pisicesc…

door number cats theme

Pentru ultimul număr nu am o fotografie foarte reușită dar îmi este foarte drag, părinții unui băiețel foarte simpatic i l-au făcut cadou și tăticul l-a lipit pe ușă într-un mod inedit, un pic oblic, în colțul din dreapta al ușii, mai unicat de atât nici că se poate🙂

door number boy theme

Tag-uri:, , , , ,

7 gânduri despre „Numere de ușă personalizate

  1. Bogdan August 18, 2015 la 1:26 pm Reply

    Am recunoscut cadoul! Multumim!

    • Ancuta August 19, 2015 la 10:13 am Reply

      cu mare drag🙂 sa va aduca zambetul pe buze cand ajungeti acasa🙂

  2. Gabriela Septembrie 22, 2015 la 3:55 pm Reply

    Dragut!

  3. ghemulet Noiembrie 30, 2015 la 11:47 am Reply

    Dragalaselor…ce mai mesteriit?

    • Ancuta Decembrie 4, 2015 la 1:32 am Reply

      Am tot mesterit in ultima vreme… Am reusit anul acesta sa pregatim cadouri si decoratiuni incepand cu 1 octombrie… aproape am terminat🙂

  4. George Radulescu Ianuarie 14, 2016 la 2:48 pm Reply

    Ai mesterit un 46 foarte dragut si la noi🙂 Multumim frumos Ancuta!

    • Ancuta Ianuarie 14, 2016 la 2:58 pm Reply

      Ma bucur din suflet ca va place, numarul vostru este printre preferatele mele🙂

Lasă un răspuns

