Litere personalizate pentru copii


Ce am mai meșterit în ultimul timp… multe, multe litere🙂

litere-Roxi

litere-Antonia-1

litere-Antonia-2

litere-Antonia-3

litere-Damian

litere-Eric

nume personalizat din fimo

nume personalizat din fimo

nume personalizat din fimo

nume personalizat din fimo

nume personalizat din fimo

Tag-uri:, ,

5 gânduri despre „Litere personalizate pentru copii

  1. flori de mandarin August 5, 2015 la 8:23 am Reply

    Să mai spun că m-ai lăsat fără cuvinte? Sunt atât de frumoase!

    • Ancuta August 5, 2015 la 11:38 am Reply

      Multumesc din suflet pentru apreciere, inseamna mult pentru mine🙂

  2. O Mamă Curioasă August 5, 2015 la 11:53 am Reply

    Sunt frumoase. Din ce sunt facute literele?

    • Ancuta August 5, 2015 la 12:00 pm Reply

      Multumesc🙂 Literele sunt facute din fimo.

  3. Cristina Balan Noiembrie 7, 2015 la 10:23 am Reply

    Foarte frumoase si de efect!❤

Lasă un răspuns

