Cutie decorată decoupage Five o’clock tea


Bine v-am regăsit, prieteni🙂

Facem noi cum facem și din când în când ne luăm câte o vacanță prelungită de la blog… pentru că atâtea proiecte frumoase se bulucesc peste noi că nu mai avem timp să le și împărtășim cu voi, atunci la cald… dar urmează iar o suită de postări cu ce am meșterit în ultimul timp…

Vă place ce cutie a ieșit din mâinile Adei? A făcut-o cu mare drag pentru o prietenă foarte bună…

cutie decoupage five o'clock tea

cutie decoupage five o'clock tea

cutie decoupage five o'clock tea

cutie decoupage five o'clock tea

cutie decoupage five o'clock tea

cutie decoupage five o'clock tea

Partea frumoasă a fost că eu i-am făcut Adei cadou vopseaua acrilică verde-mucegai cu care a pictat interiorul cutiei, în același timp ce ea ne-a adus cadou o salopetă pentru Radu aceeași nuanță verde-mucegai, fără nicio ocazie specială… doar unul dintre episoadele de telepatie cromatică pe care le-am avut de atâtea ori, dar ne amuză de fiecare dată…

Tag-uri:, , , , , , , , ,

2 gânduri despre „Cutie decorată decoupage Five o’clock tea

  1. Gabriela Iulie 13, 2015 la 8:10 am Reply

    E foarte frumoasa si utila in acelasi timp. De unde este achizitionata cutia? Caut astfel de obiecte la pret convenabil. Multumesc.

    • Ancuta Iulie 13, 2015 la 8:40 am Reply

      Multumim🙂
      Noi am cumparat de la Casa Retro, se poate si online🙂

Lasă un răspuns

