Covoraș croșetat cu mai multe fețe, acum faţa de primăvară


Vă povesteam aici cum mi-am făcut covoraş la intrare cu resurse minime… un ghem de sfoară pe care îl aveam deja prin casă… ne place să folosim toate resursele pe care le avem şi să reutilizăm cât putem noi de creativ ce avem prin casă. Pe de altă parte, nu ne plac decoraţiunile prăfuite de vreme… mereu aceleaşi… oricât de simpatice ar fi, trebuie revigorate din când în când… Iar covoraşul meu, doar din sfoară, era cam tern… Aşa că i-am făcut decoraţiuni pentru fiecare anotimp. În linkul de mai sus este acelaşi covoraş în varianta de toamnă şi de iarnă, iar mai jos acelaşi covoraş în varianta de primăvară.

covoras crosetat de primavara

covoras crosetat de primavara covor crosetat cu frunzecovor crosetat cu fulgi

Acelaşi covoraş şi totuşi altul, nu? Am ales o crenguţă înflorită pe de o parte pentru că până când văd primul copac înflorit nu simt că este primăvară, iar pe de altă parte să îl asortez cu covoraşul de la intrare pe care îl pun primăvara. Ce este haios acum e când avem musafiri şi am schimbat covoraşele în funcţie de anotimp mă întreabă… Gata, a venit primăvara?

Tag-uri:, , , , , , , ,

2 gânduri despre „Covoraș croșetat cu mai multe fețe, acum faţa de primăvară

  1. ghemulet Mai 10, 2015 la 12:11 pm Reply

    Cat de frumos este cu acele flori de cires..o splendoare Si ce idee frumoasa atri avut…Incerc sa imi fac (tot crosetat) cate o coronita pentru usa tot pentru fiecare anotimp…candva sper sa reusesc…asa ma inspira covorasul voastru..o nebunie…

    • Ancuta Mai 12, 2015 la 9:59 am Reply

      Multumim mult, ghemulet, ca ne-ai vizitat, mai ales ca esti foarte ocupata in aceasta perioada… chiar ma gandeam ca nu ne-ai mai aratat paturica… Ce idee geniala cu coronitele pentru fiecare anotimp, am vazut atat de multe frumoase pe internet, sigur te vor inveseli cand vor fi gata🙂

Lasă un răspuns

