O bufniță cu ochi de nasturi


Prima bufniță a fost pentru Ada, mare colecționară de ceasuri, a doua este pentru o dragă prietenă iubitoare de nasturi…

martisor handmade bufnita cu nasturi

Tag-uri:, , , ,

4 gânduri despre „O bufniță cu ochi de nasturi

  1. Gabriela Martie 8, 2015 la 2:31 pm Reply

    Acum am reusit sa admir martisoarele voastre si mi-au placut, in special fluturasii roz. Stii, e ceva cu traditia asta de 1Martie. Parca nu o mai simt asa puternica precum in copilarie. Or fi timpurile, o fi varsta… Nu stiu ce sa zic.
    Dar fluturii vostri pot fi mai mult decat martisoare; ar putea orna niste ramuri golase asezate intr-o vaza, in felul acesta fiind vizibili si bucurand ochii pentru mai mult timp.

    • Ancuta Martie 8, 2015 la 10:52 pm Reply

      Multumim, ce idee buna cu fluturasii, nu ma gandisem🙂
      Si eu imi amintesc cu drag de martisoarele din copilarie, erau foarte reusite, flori din material, foarte bine realizate, cateifelate, martisoare din lemn, filigranate, din sticla, erau superbe, cred ca mai avem pe acasa, la anu’ poate facem o retrospectiva, daca le gasesc. La o serbare am fost Primavara si pe o rochie lunga, verde, mama mi-a prins martisoare flori, facute din material si chiar m-am simtit Primavara…

  2. ghemulet Martie 8, 2015 la 3:32 pm Reply

    O dulceata de bufnituca
    O primavara frumoasa sa aveti…Flori,dragoste si bucurie sa va aduca noul anotimp

    • Ancuta Martie 8, 2015 la 10:53 pm Reply

      Multumim, Ghemulet! Iti dorim o primavara cu multa voie buna, buna dispozitie si spor la handmade🙂

Lasă un răspuns

