O bufniţă, o inimă, o carte


martisor bufnita din fimomartisor inima din fimo, model tricotatmartisor carte din fimo

Tag-uri:, , , , ,

5 gânduri despre „O bufniţă, o inimă, o carte

  1. ghemulet Februarie 24, 2015 la 1:05 pm Reply

    Cat de talentate sunteti voi…Bufnita si cartea,fiind si de aceeasi nuanta(iar bufnitele fiind considerate ca fiinte inteligente) ar merge si ca o pereche de cercelusi.
    Vai ce indemanare aveti…Va invidiez…

    • Ancuta Februarie 24, 2015 la 11:22 pm Reply

      Multumim din suflet pentru aprecieri, conteaza mult pentru noi. Ce idee buna ne-ai dat cu cerceii, o vom pune in practica🙂

  2. flori de mandarin Februarie 26, 2015 la 9:51 pm Reply

    Sunt așa frumoase toate! Cel mai mult îmi place inima🙂 Apropo, am încercat tot să pun bannerul vostru pe blog și n-a mers. Trebuie să mai încerc! Nu am prea avut timp că ne-am mutat și a fost cam haotic totul🙂

    • Ancuta Martie 1, 2015 la 11:14 pm Reply

      si mie imi e tare draga, am facut-o pentru mama🙂 multumesc pentru intentia cu bannerul, o sa ma uit saptamana viitoare, nici nu stiu ce/daca ti-am trimis, sa termin campania martisoarelor si sa imi trag sufletul🙂 si apoi verific…
      Sa fie mutarea intr-un ceas bun, dupa ce trece agitatia mutarii ai asa o stare de bine… nu-i asa?🙂

  3. […] Prima bufniță a fost pentru Ada, mare colecționară de ceasuri, a doua este pentru o dragă prietenă iubitoare de nasturi… […]

Lasă un răspuns

