Mărţişoare, colecţia 2015. Din fimo, cu tehnica decoupage.


Anul acesta am reuşit să începem din timp episodul mărţişoarelor. Încă mai avem câteva de terminat, după ce vă arăt repede unul dintre modelele pe care le-am ales pentru acest început de primăvară, mă duc să meşteresc nişte mărţişoare personalizate, un logo foarte drag, transformat în mărţişoare, ard de nerăbdare să vi le arăt, cand vor fi gata. Dar multe dintre ele sunt ambalate şi chiar am dat câteva dintre ele.

Acestea sunt făcute cu tehnica decoupage. Cele meşterite de Ada sunt chiar broşe, mi-am ales şi eu doar cinci-şase… şi m-am oprit doar la gândul să nu-mi înţep bebeluşul când îl port în braţe, că i le-aş fi luat pe toate🙂

martisoare-handmade-decoupage-1martisoare handmade cu tehnica decoupage martisoare-handmade-decoupage-2 martisoare-handmade-decoupage-3 martisoare-handmade-decoupage-4 martisoare-handmade-decoupage-5 martisoare-handmade-decoupage-6 martisoare-handmade-decoupage-7 martisoare-handmade-decoupage-8 martisoare-handmade-decoupage-9 martisoare-handmade-decoupage-10 martisoare-handmade-decoupage-11 martisoare-handmade-decoupage-12 martisoare-handmade-decoupage-13 martisoare-handmade-decoupage-14 martisoare-handmade-decoupage-15 martisoare-handmade-decoupage-16 martisoare-handmade-decoupage-17 martisoare-handmade-decoupage-18 martisoare-handmade-decoupage-19

Voi cum staţi la acest capitol? Vă place să purtaţi mărţişoare? Să faceţi? Să oferiţi?

Tag-uri:, , , ,

2 gânduri despre „Mărţişoare, colecţia 2015. Din fimo, cu tehnica decoupage.

  1. ghemulet Februarie 24, 2015 la 1:03 pm Reply

    vai cat sunt de frumoaseee.AM sa tin minte idee voastra si anul ce vine sa stiti ca am sa fac si eu martisoare asa frumoase …poate nu chiar atat de frumoase dar am s aincerc s ama apropi…

    • Ancuta Februarie 25, 2015 la 10:39 pm Reply

      cu atentia ta la detalii si mai ales cu indemanarea sigur vor iesi superbe🙂

Lasă un răspuns

