Pregătirile pentru botez


Nu puteam să las guest book-ul singuratic şi am mai adăugat câteva detalii petrecerii de botez, care s-a dorit a fi o întâlnire cu familia şi prieteni foarte apropiaţi. Invitaţia nu pot să v-o arăt pentru că este video şi prea personală.

Am făcut placecard-uri în ton cu jurnalul, în formă de munţi

placecard munte placecard munte

Meniuri în formă de corturi, am găsit ideea aici

meniu cort meniu cort

Mărturii uşor de luat „la pachet”, cheesecake în borcan, pe care le-am făcut cu soţul meu în ajunul petrecerii. De obicei Radu dormea bine ziua, dar atunci a stat foarte mult treaz, să participe şi el la pregătiri.🙂

marturie cheesecake la borcan

Şi lumânarea din partea naşilor, simplă, cu flori albe, din ceară de albine.

lumanare de botez din ceara de albine

Să vă arăt şi tortul, care nu a fost făcut de mine, dar după ideea noastră, ca o continuare a temei tortului de la nunta noastră, realizat cu măiestrie de Sweet Ela

tort de botez cu tema munte

Noi ne-am simţit foarte bine, copiii s-au jucat cu placecarduri (făceau steluţe din două placecarduri întrepătrunse), şi cu corturile meniu, iar Radu a dormit „buştean” după botez, poate apreciază mai târziu detaliile de la prima lui petrecere.🙂

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , ,

2 gânduri despre „Pregătirile pentru botez

  1. Gabriela Februarie 3, 2015 la 9:32 am Reply

    Felicitari pentru toate aranjamentele, cu o mentiune speciala pentru ideea care s-a ivit din articol, de a da de lucru copiilor in timpul petrecerii. Si niste creioane colorate as adauga!

    • Ancuta Februarie 3, 2015 la 2:01 pm Reply

      Am vrut sa le fac un coltisor, dar pentru ca nu erau foarte multi, parintii au spus ca aduc jucariile din dotare. Am niste idei stranse pentru activitati in timpul petrecerilor, dar pentru creioane conteaza si varsta, sa nu mazgaleasca peretii restaurantului. Iar unde am organizat noi aveau pe niste rafturi multe jucarii de plus, s-au jucat cu ele🙂

Lasă un răspuns

