Desene făcute cu mâini şi picioare pictate


Crăciunul ne-a inspirat şi am avut parte de primul atelier de creaţie împreună cu bebeluşul nostru, timp petrecut în familie, veselie şi noi descoperiri. Am avut nevoie doar de vopsele non-toxice pentru copii şi un bebeluş odihnit. El se uita mirat la culorile aprinse, strângea pensula mânjită cu vopsea în palma pufoasă – noi texturi – tata îl ţinea cu grijă ca să nu ajungă vopseaua în gură, iar mama îl gâdila pe tălpi cu altă pensulă. Apoi, momentul ştampilării, „aşa, deschide palma, ah, s-a murdărit şi alături”…  Ar fi trebuit să îi vedeţi faţa… Ne-am pozat, ne-am filmat şi iată rezultatul… felicitări pentru cei dragi🙂

felicitare talpi pictate felicitare talpi pictate felicitare talpi pictate felicitare-talpi-4

felicitare talpi pictate

Tag-uri:, , ,

4 gânduri despre „Desene făcute cu mâini şi picioare pictate

  1. Gabriela Decembrie 25, 2014 la 7:53 pm Reply

    Ce amintiri dragute ati confectionat! Eu pastrez intr-o cutie mare, frumoasa, lucruri realizate in primii ani de viata ai copiilor mei. Imi imaginez timpul cand copiii lor, la randul lor, le vor descoperi!

    • Ancuta Ianuarie 21, 2015 la 11:53 am Reply

      Cu siguranta vor fi incantati sa descopere lucruri despre ei, de cand erau mici🙂

  2. Gabriela Decembrie 25, 2014 la 7:54 pm Reply

    Sarbatori Fericite!

    • Ancuta Ianuarie 21, 2015 la 11:52 am Reply

      Multumim, am vazut ca si voi ati avut sarbatori tihnite cu niste mese atat de frumos aranjate🙂

Lasă un răspuns

