Cel mai mare colind


V-am mai povestit că nouă ne place mai mult să dăruim decât să primim şi tocmai de aceea ne-a plăcut foarte mult campania socială ING „Cel mai mare colind”.

Cu un foarte mic efort din partea noastră, stând în casă, la căldură şi cântând un colind „Moş Crăciun cu plete dalbe”, deci distrându-ne şi simţind că se apropie sărbătorile noastre preferate, un copil defavorizat primeşte o pereche de ghetuţe călduroase, datorită ING şi Fundaţiei Copii în dificultate.

Am zis că pentru o cauză aşa de nobilă merită să ne facem de râs online şi am înregistrat şi noi colindul şi l-am uploadat aici.

La final, ING va realiza un videoclip record în care fiecare colindător amator va avea rolul lui.

Nu-i aşa că-i o campanie genială? Este atât de simplu să oferim… iar de data aceasta ne şi distrăm… Vine week-end-ul şi sigur se găsesc 5 minute pentru a oferi unui copil cu picioare îngheţate o pereche de ghetuţe călduroase… Merită!

Tag-uri:

10 gânduri despre „Cel mai mare colind

  1. Cristina Decembrie 5, 2014 la 1:56 pm Reply

    Ce frumos🙂. Si trubadurul Vladimir unde este?

    • Ancuta Decembrie 5, 2014 la 3:04 pm Reply

      S-a eschivat, desi noi mizam pe vocea lui, sa ne salveze🙂 Nu cantati si voi? Noi ne-am distrat pe cinste🙂

  2. Elena Decembrie 6, 2014 la 8:25 pm Reply

    Frumos trio si frumoase caciulite…:)

    • Ancuta Decembrie 7, 2014 la 12:07 am Reply

      Multumim🙂 Caciula Adei este facuta de Ada si cand am vazut-o i-am facut si eu spiridusului meu🙂

  3. Gabriela Decembrie 8, 2014 la 11:14 am Reply

    Sunteti foarte dragalase! imi plac si caciulitele!

    • Ancuta Decembrie 9, 2014 la 12:42 pm Reply

      Multumim🙂

  4. mad Decembrie 10, 2014 la 3:13 pm Reply

    Of, daca ziceai si tu ceva de asta mai demult… Sa vad daca mai apuc sa fac ceva diseara cu Paul, ca azi e ultima zi, iar el singur nu stie sa se filmeze…

    • Ancuta Decembrie 13, 2014 la 12:02 pm Reply

      Noi am postat mai demult, nu mi-a trecut prin cap sa dau si pe grupul trubadurilor… am vazut ca v-ati facut timp sa cantati si voi… chiar separat… va admir ca luati intotdeauna atitudine si aratati ca va pasa… jos, palaria🙂

  5. ghemulet Decembrie 12, 2014 la 11:18 pm Reply

    Ce frumos.Felicitari.Ati cantat minunat.Felicitari si pentru initiativa…

    • Ancuta Decembrie 13, 2014 la 12:05 pm Reply

      Multumim, Ghemulet🙂

Lasă un răspuns

