Jurnal de bebeluş călător


Unul dintre cele mai dragi jurnale de bebeluş l-am făcut pentru fetiţa unor foarte buni prieteni călători – şi nu turişti🙂 – cu speranţa că şi Mariei îi vor plăcea călătoriile… şi se vede deja că are călătoriile în sânge, rezistă bine la drumuri lungi🙂. I l-am oferit la botez şi invitaţii i-au scris urări şi gânduri care o vor bucura atunci când va fi mare.

Am încercat să surprind ce le place părinţilor, să facă snorkeling, călătoriile cu maşina şi cu avionul, dacă vă uitaţi pe discurile din partea dreaptă este o familie cu o fetiţă care explorează. Discurile şi numele sunt un pic în relief.

jurnal de bebelus travel

 

jurnal de bebelus travel

Dar provocarea a fost avionul din origami, să fie suficient de mic, dar să se şi poată plia când este deschis jurnalul… când mi-a încolţit ideea nu m-am lăsat până nu mi-a ieşit… iar compania aeriană este Pop Air🙂

jurnal de bebelus travel

Tag-uri:, , , , , , ,

2 gânduri despre „Jurnal de bebeluş călător

  1. flori de mandarin Noiembrie 27, 2014 la 10:11 am Reply

    Vai cât de frumos! ȘI ce dulceeață mică!!!

    • Ancuta Noiembrie 30, 2014 la 11:54 pm Reply

      Multumim, da, Maria este scumpa foc🙂

Lasă un răspuns

