Jurnal de bebeluş în stil botanic


V-am mai povestit cât de mult îmi place stilul botanic. Poate pentru că am avut o profesoară de biologie extraordinară sau pentru că prin presare poţi păstra plante pe care le-ai primit de la persoane dragi. Chiar am o colecţie de flori presate pe care le voi înrăma ca să decorez un perete de pe balcon…

De aceea inspiraţia a venit imediat când am fost rugată, chiar când iasomia era înflorită, să decorez un jurnal pentru o fetiţă cu nume de floare, Yasemin. Am cules flori de iasomie şi le-am presat,
gândindu-mă că se va bucura să aibă o floare de iasomie care a înflorit cândva, demult, în anul în care ea s-a născut.

jurnal de bebelus

jurnal de bebelus

 

Interiorul poate fi personalizat cu fotografii şi poate păstra primele emoţii, momente importante sau urări de la botez.

 

LE pentru Flori de mandarin:

Cum aş păstra în jurnal o filă care s-a desprins din spiră: se lipeşte cu scoci de următoare filă, laturile exterioare. Se taie franjurile care s-au desprins din spiră, pentru a se putea plia în interior cu uşurinţă.

DSC_3745

Tag-uri:, , , ,

4 gânduri despre „Jurnal de bebeluş în stil botanic

  1. Gabriela Noiembrie 22, 2014 la 12:12 pm Reply

    Foarte frumoasa ideea, o floare inflorita in anul in care s-a nascut… felicitari!

    • Ancuta Noiembrie 22, 2014 la 10:33 pm Reply

      Multumim🙂 Ne bucuram ca ne-ai vizitat🙂

  2. flori de mandarin Noiembrie 24, 2014 la 3:54 pm Reply

    Superb! Uite să știi că eu țin un jurnal pentru micuțul meu deși are patru ani. Vreau să scriu în el și la 18 ani să i-l dăruiesc🙂 Este o idee bună să-l decorez așa. Îmi pare rău că este însă cu arc pentru că mi-e teamă ca în timp să nu se rupă foile! Apropos! Aș vrea banner-ul tău să-l pun pe blog în dreapta. Așa te găsesc mai ușor și te pot găsi și alții🙂

    • Ancuta Noiembrie 25, 2014 la 1:23 pm Reply

      Ce frumos ca iti faci timp sa ii tii jurnal. Si eu ii tin bebelusului meu de 5 luni, i-am scris in fiecare zi… Am primit de la mama acest jurnal, in care se vede ce a facut intr-o zi a lunii, timp de 5 ani🙂
      Aici se vede interiorul:
      http://www.elefant.ro/carti/familie/sarcina-nasterea/jurnalul-unei-mamici-un-gand-pe-zi-timp-de-cinci-ani-202472.html
      Daca se rupe o foaie la jurnalul cu spira, poate fi lipita cu scoci transparent de urmatoarea fila, laturile dinspre exterior, se decupeaza franjurile cu care a fost prinsa de spira ca sa se poata plia in interior. Atasez o poza in postare🙂
      Multumim mult pentru propunerea de banner, ce dimensiune sa aiba? Te rugam sa ne trimiti si bannerul tau🙂

Lasă un răspuns

