Covor intrare „Welcome back home”


Nicăieri nu este ca acasă. Noi am lipsit o perioadă şi am fost plăcut impresionate să vedem că încă ne vizitaţi. Sperăm că v-aţi simţit bine în lipsa noastră şi că aţi udat florile.🙂

Ne-am întors şi ştiţi ce plăcut este sentimentul întoarcerii acasă după o călătorie lungă, deschizi uşa şi te întâmpină mirosul familiar şi obiecte dragi.

Cum v-aţi simţi să găsiţi la intrare un covoraş de „Bun venit” şi un număr de uşă asortat? Am meşterit covoraşul de mai jos şi numărul drept surpriză pentru cineva care se întorcea acasă după câţiva ani. Ce întâmpinare mai plăcută putea să primească?🙂

  covoras intrare

covoras intrare

covoras intrare

covoras intrare

numar usa

Tag-uri:, , , , , , , , ,

4 gânduri despre „Covor intrare „Welcome back home”

  1. flori de mandarin Octombrie 8, 2014 la 7:13 am Reply

    vai cât sunt de frumoase! Sunt așa vesele! Chiar o întâmpinare plăcută!

    • Ancuta Octombrie 8, 2014 la 10:02 am Reply

      Multumim🙂 I-au placut si persoanei pentru care au fost facute🙂

  2. Gabriela Octombrie 12, 2014 la 10:25 am Reply

    Asa este, oricat de bine e „in deplasare”, cand ajungi in caminul tau, aici pare ca e centrul universului.
    Bine ati revenit, ca se apropie sarbatorile si va fi mult de munca!

    • Ancuta Octombrie 12, 2014 la 10:50 am Reply

      Stim cat apreciezi sentimentul de „acasa” si ca acorzi multa importanta caminului🙂 Nicaieri nu este ca acasa🙂

Lasă un răspuns

