Soluție pentru scos pete şi mirosuri de la Organic Baby – review


Sursă: OrganicBaby.ro

Sursă: OrganicBaby.ro

Al doilea produs de la Organic Baby pe care l-am ales pentru testare este soluţia pentru scos pete şi mirosuri din gama Earth Friendly Products.

În ultima lună am avut de îndepărtat doar pete proaspete de mâncare, pete de sfeclă roşie, care nu mi-au dat bătăi de cap folosind această soluţie de la Organic Baby. Ah, am încercat-o şi la o pată de vaselină, pe care nu a scos-o din ţesătură… dar şi pe husa canapelei care avea o mică pată care a dispărut după ce am folosit această soluţie.

Îmi place recipientul pentru că are pulverizator şi pot stropi foarte uşor petele. Soluţia miroase foarte, foarte bine, fresh, discret.  Trebuie agitată bine înainte de a fi folosită, se aplică direct pe pată şi după doar 5 minute materialul poate fi spălat. Poate fi folosită la toate temperaturile.

Soluţia este pe bază de enzime şi ingrediente din plante: apă purificată, enzime, etanol derivat din porumb, surfectant derivat din ulei din miez de cocos, 100 % natural, ulei natural de lămâie.

Poate fi folosită şi pentru ţesături colorate şi acţionează bine împotriva petelor organice (cafea, vin, iarbă, urină), petelor produse de fructe şi legume, petelor din proteine (sânge, lactate, ouă), petelor grase, cernelei, funinginei, petelor uscate.

Această soluţie bio de îndepărtare a petelor are pH neutru, este 100 % biodegradabilă, non-toxică, naturală,  non-poluantă şi nu conţine: organisme modificate genetic, fosfaţi, clor, ingrediente derivate din petrol.

Toate produsele din această gamă, Earth Friendly Products, sunt 100% naturale, cu ingrediente certificate organic, bazate pe plante, cu PH neutru, nu sunt testate pe animale, nu conțin formaldehidă, dioxină, ingrediente petrochimice, clor, fosfați, parfumuri sintetice sau organisme modificate genetic.

Ce îmi place la această soluţie… rapiditatea cu care a scos pete de mâncare, recipientul cu pulverizator şi mirosul discret si fresh. Urmează să revin cu detalii când mă voi confrunta şi cu alte pete dificile.🙂

 

 

 

Tag-uri:, , ,

3 gânduri despre „Soluție pentru scos pete şi mirosuri de la Organic Baby – review

  1. ghemulet Aprilie 19, 2014 la 4:37 pm Reply

    Paste Fericit alaturi de toti cei dragi…

    • Ancuta Aprilie 22, 2014 la 10:57 am Reply

      Multumim, speram ca ai avut un Paste tihnit, alaturi de oaspeti🙂

  2. Shop Iunie 6, 2014 la 9:33 am Reply

    foarte buna si ajutatoare!

Lasă un răspuns

