Soluție pentru spălat vase/biberoane de la Organic Baby – review


Sursă: OrganicBaby.ro

Sursă: OrganicBaby.ro

 

Pe unul dintre blogurile pe care le urmăresc, Economisim.info, mulțumim, Iulia, pentru recomandări, am aflat de un program foarte interesant de la Organic Baby pentru bloggeri, suna chiar prea frumos ca să fie adevărat.🙂

Dacă ai blog, canal de Youtube sau site personal te poți înscrie foarte ușor în program, alegând unul dintre produsele bio de pe site-ul OrganicBaby.ro, având apoi la dispoziție timp de o lună pentru a-l testa și publica impresiile despre produsul respectiv. În aceeași zi comanda a plecat către mine și a doua zi am primit produsele (când am început colaborarea cu OrganicBaby.ro, programul era un pic diferit, puteam să comand două produse).

Primul produs despre care vreau să vă povestesc este soluția pentru spălat vase cu miros (discret) de grepfruit din gama Earth Friendly Products.

Acesta nu este un text publicitar ci părerea personală despre acest produs. Dar țin să vă spun că îmi place din mai multe motive.

Este o soluție pentru spalat vase naturală, care acționează împotriva grăsimii, dar nu atacă pielea. Poate fi folosită și ca săpun lichid pentru mâini. Are un miros discret de grepfruit.

Sticla are 750 ml, iar prețul mi se pare bun, 25 lei. Soluția este concentrată, o singură picătură pe burete este suficientă și poate fi diluată, 5 ml într-un bol de 400 ml cu apă. Eu am pus soluție diluată într-o sticlă, dar doar 5 ml nu degresa suficient, am pus 10 ml de soluție la 400 ml de apă. Dar și așa, cantitatea diluată de soluție (30 l) îmi va ajunge o perioadă lungă de timp (parcă prea lungă, pentru că vreau să încerc și soluția de vase cu ulei esențial de pere🙂 ).

Ingrediente: apă, surfectant derivat din ulei din miez de nucă de cocos 100% natural, sare, ulei esențial de grepfruit certificat organic de NOP.

Alegerea soluției pentru spălat vase mi se pare foarte importantă. Oricât de bine clătite ar fi vasele, pot rămâne reziduuri, care ajung apoi în organism odată cu mâncarea… în fiecare zi, iar organismul nu are timp să le elimine. De aceea, detergentul de vase ar fi bine să fie cât mai natural și non-toxic. Iar această soluție este non-poluantă, 100% biodegradabilă, non-toxică, naturală și fără organisme modificate genetic.

Toate produsele din această gamă, Earth Friendly Products, sunt 100% naturale, cu ingrediente certificate organic, bazate pe plante, cu PH neutru, nu sunt testate pe animale, nu conțin formaldehidă, dioxină, ingrediente petrochimice, clor, fosfați, parfumuri sintetice sau organisme modificate genetic.

Sunt bucuroasă că am găsit această soluție pentru spălat vase și cu siguranță o voi comanda și pe cea cu ulei esențial de pere.

 

 

 

 

 

 

 

Tag-uri:, , , ,

Un gând despre „Soluție pentru spălat vase/biberoane de la Organic Baby – review

  1. Iulia S. Aprilie 9, 2014 la 12:55 pm Reply

    Cu multa placere! Acum am descoperit articolul pentru a va putea multumi de mentionare, testez si eu 2 produse pentru a-mi spune impresia despre ele zilele acestea🙂

Lasă un răspuns

