Idei de cadouri de casă nouă (1)


În ultima vreme am avut parte de multe petreceri de casă nouă… şi ce petreceri, ce case noi primitoare… iar pentru noi nu au fost doar motive de sărbătorit, ci şi de meşterit… lângă fiecare cadou să strecurăm şi ceva personalizat.

Cum sărbătorile de iarnă se apropie cu paşi repezi, ne-am gândit să vă arătăm ce podoabe de brad ne-am făcut ca să sărbătorim primul Crăciun în casă nouă… şi care să ne amintească apoi în fiecare an cum ne-am mutat în preajma Crăciunului…

casuta din fimocasuta fimo

Am făcut şi un stup pentru familia de verişori-albinuţe – şi ea mutată înainte de Crăciun în stup nou.

casuta-brad-1

 

Tag-uri:, , , , ,

10 gânduri despre „Idei de cadouri de casă nouă (1)

  1. ghemulet Decembrie 9, 2013 la 11:41 pm Reply

    Ce scumpe suuunt…Si la noi este primul craciun acasa😛 Sunt tare dragalase dragelor.Felicitari!!!

    • Ancuta Decembrie 10, 2013 la 9:50 am Reply

      Multumim🙂 La noi este deja al doilea Craciun acasa🙂 Va dorim sarbatori tihnite in noua casa🙂

  2. floridemandarin Decembrie 10, 2013 la 1:44 pm Reply

    Sunt minunate! Să aveți un timp cât mai frumos în casa nouă🙂

    • Ancuta Decembrie 10, 2013 la 1:46 pm Reply

      Multumim🙂 Nicaieri nu este ca acasa🙂

  3. Corina Decembrie 11, 2013 la 11:26 pm Reply

    Sa traiti multi ani frumosi si sanatosi in casa noua!!!
    Am rasfoit si mi-a placut multe postari.
    O noapte linistita!

    • Ancuta Decembrie 12, 2013 la 11:28 am Reply

      Ne bucuram ca te-ai simtit bine la noi, te mai asteptam cu drag🙂

  4. RamonaM Decembrie 12, 2013 la 3:11 pm Reply

    Ce idee super….Mergem de Craciun la finii nostri care au casa lor acum…..super. Merci

    • Ancuta Decembrie 12, 2013 la 4:03 pm Reply

      Ne bucuram ca iti place, sa ne arati ce a iesit🙂

  5. […] păstrez şi în brăduţul nostru globuleţe care să ne amintească de momente magice, cum ar fi Primul Crăciun în casă nouă sau Primul Crăciun al copiilor […]

  6. […] amuzant… după ce ne-am sfătuit noi cu mama cum să facă stupul şi a croşetat unul ca aici, vine şi tata să îşi dea cu părerea, stupar din pasiune, şi întreabă unde am văzut noi […]

Lasă un răspuns

