Suporturi pentru pahare french vintage style


De curând am fost în vizită la nişte prieteni foarte buni, la Paris. Am vrut să le ducem cadouri personalizate, care să le amintească de noi şi mai ales de prietenia noastră şi ne-am hotărât la suporturi pentru pahare.

Fiind presaţi de timp, nu am reuşit să fac prea multe poze intermediare, dar voi descrie paşii pe care i-am urmat. Am cumpărat dintr-un magazin de bricolaj, departamentul de debitare, bucăţi de HDF de 10×10 cm.

suporturi pahare

Le-am vopsit cu vopsea acrilică albă, apoi cu gelul de transfer de la Stamperia am transferat imagini cu citate despre prietenie.

suporturi pahare

Ca să nu fie identice, am antichizat un set, tamponând marginile cu vopsea acrilică mai închisă la culoare, am ales gri petrol, cu ajutorul unui burete.

suporturi pahare

La final le-am dat cu vernis, pentru a fi mai rezistente şi le-am testat chiar în prima seară când s-a vărsat un pahar de vin, nu s-au murdărit deloc. Să vă mai spun cât de mult le-au plăcut prietenilor noştri?

Tag-uri:, , , ,

7 gânduri despre „Suporturi pentru pahare french vintage style

  1. Iuliana Noiembrie 26, 2013 la 7:53 pm Reply

    Sunt foarte, foarte frumoase! Nu incetati sa ma uimiti, fetelor🙂

    • Ancuta Noiembrie 27, 2013 la 9:51 am Reply

      Multumim pentru apreciere si mai ales pentru vizita🙂 Te imbratisam🙂

  2. Gabriela Noiembrie 26, 2013 la 8:04 pm Reply

    Foarte „chic”! Va cred ca le-au placut!

    • Ancuta Noiembrie 27, 2013 la 9:52 am Reply

      Da, mai ales ca vernisul mirosea a pin, le tot miroseau din cand in cand🙂

  3. ghemulet Noiembrie 27, 2013 la 11:38 pm Reply

    Sunt absolut minunate…legate cu o funda si gata, un cadou deosebit pentru sarbatori.Felicitari fetelor

  4. floridemandarin Noiembrie 28, 2013 la 4:26 pm Reply

    SUnt foarte frumoase! Eu le-am făcut dintr-o carte pentru copii cartonată🙂 Și acum le am, tot testate și răstestate🙂

    • Ancuta Noiembrie 28, 2013 la 4:32 pm Reply

      Le stim si pe cele facute de tine, atat de vesele🙂 O placere sa le folosesti🙂

Lasă un răspuns

