Cercei frunze colorate


V-a fost dor de noi?🙂 Nu am mai postat în ultima perioadă pentru că am fost într-o vacanţă târzie la Paris… şi am avut noroc să găsim pomii încărcaţi cu frunze colorate. Le-a fotografiat Ada în toate ipostazele… în soare, în bălţi, printre raţe sau pe alei.

frunze Paris frunze Paris frunze Parisfrunze Parisfrunze Parisfrunze Parisfrunze Paris

Tot Ada a făcut şi aceşti cercei simpatici, ca o completare la brăţara din frunze colorate, câştigătoarea brăţării şi-a dorit şi cercei asortaţi🙂cercei frunze coloratecercei frunze colorate

10 gânduri despre „Cercei frunze colorate

  1. mama Noiembrie 19, 2013 la 2:39 pm Reply

    F. frumoase pozele dar si cerceii.Va imbratisez cu drag si dor

    • Ancuta Noiembrie 19, 2013 la 2:41 pm Reply

      Si noi pe tineee🙂

  2. ghemulet Noiembrie 20, 2013 la 1:09 am Reply

    Ce imagini spectaculoase.Superb!Imi plac cercelusii..par atat de reale frunzulitele.Felicitari!!!

    • Ancuta Noiembrie 20, 2013 la 9:35 am Reply

      Multumim🙂

  3. Gabriela Noiembrie 25, 2013 la 11:12 am Reply

    Foarte frumoase fotografiile, ca si cerceii!
    Cred ca Parisul va fi sursa de inspiratie pentru multe proiecte viitoare!

    • Ancuta Noiembrie 25, 2013 la 11:34 am Reply

      Multumim🙂 Urmeaza sa postam niste suporturi de pahare french vintage style, pe care le-am dus prietenilor de acolo…
      Am vizitat special un magazin mare cu produse handmade, Creation et Loisir… gaseai aproape orice (doar ce cautam noi nu am gasit)

  4. Iuliana Noiembrie 26, 2013 la 7:56 pm Reply

    Sa va fie de bine vacanta. Pozele sunt minunate, cred ca la fel e si Parisul pe care inca nu l-am vazut🙂

    • Ancuta Noiembrie 27, 2013 la 9:52 am Reply

      Da, Parisul este minunat, chiar si cand ploua… iar frunzele colorate i-au dat un farmec aparte, ne-a incarcat cu energie🙂

  5. cuvintesiculori Decembrie 3, 2013 la 3:17 pm Reply

    Bine ati revenit!
    Pozele cu frunzele in apa si cea cu rata… preferatele mele🙂

    • Ancuta Decembrie 3, 2013 la 3:19 pm Reply

      Da… sunt si preferatele noastre🙂

Lasă un răspuns

