Idei de cadouri pentru Crăciun – din fetru


Aţi pretătit lista de cadouri pentru Crăciunul care se apropie? Nouă ne plac spiritul sărbătorilor, pregătirile culinare, timpul petrecut cu familia… dar ne oboseşte agitaţia din magazine, în goana după cadouri. De aceea, anul trecut am hotărât că vom oferi, în mare parte, cadouri handmade. Au fost nişte cadouri personalizate, nu a trebui să alergăm prin magazine şi bugetul pentru ele a fost mai mic. Anul trecut nu le puteam dezvălui, nu ar mai fi fost surpriză, dar vă sugerăm nişte idei acum, poate nu veţi mai simţi ca o corvoadă faptul că trebuie cumpărate multe cadouri în aceeaşi perioadă, altele decât anul trecut🙂.

Fetrul este un material cu care se lucrează uşor, nu se deşiră, se găseşte prin toate magazinele de handmade şi chiar la cele de materiale textile. Noi am făcut nişte broşe din fetru cu specific de iarnă şi pentru o fetiţă – un pinguin.

brosa pinguin fetrubrosa brad fetrubrosa brad fetrubrosa brad fetrubrosa fulg de neaVoi aţi pregătit cadouri handmade? Ce idei aţi avut?

Tag-uri:, , , , , ,

9 gânduri despre „Idei de cadouri pentru Crăciun – din fetru

  1. Gabriela Octombrie 29, 2013 la 8:34 am Reply

    Imi place foarte mult fulgul de nea; este stantat?
    Inca nu m-am gandit la sarbatorile de iarna, insa de la inceputul lunii noiembrie incep pregatirile.

    • Ancuta Octombrie 29, 2013 la 9:12 am Reply

      Da, fulgul si bradutul sunt stantati, i-a gasit Ada intr-un magazin de handmade🙂
      Abia asteptam aranjamentele tale de iarna…

  2. zincabeiu Octombrie 29, 2013 la 11:05 am Reply

    Harnicutele, mamii, harnicute !

    • Ancuta Octombrie 29, 2013 la 11:07 am Reply

      🙂 Avem o idee pentru tine… ti ve va potrivi ca o manusa🙂

  3. zincabeiu Octombrie 29, 2013 la 11:14 am Reply

    OAiiiii, multumesc, dragele mele dragi !

    • Ancuta Octombrie 29, 2013 la 11:15 am Reply

      Cu drag🙂

  4. zincabeiu Octombrie 29, 2013 la 11:15 am Reply

    Ce frumoasa esti!

  5. ghemulet Octombrie 29, 2013 la 10:04 pm Reply

    Imi plac bradutii maxim.cred ca o sa folosesc ideea voastra ca aplicatie pe tag-uri sau felicitari.Eu mi-am comandat fire sa fac caciulite cu mot :))

    • Ancuta Octombrie 29, 2013 la 10:24 pm Reply

      Ce frumos🙂 Cu motive de iarna? Noi suntem innebunite dupa fulgi si reni🙂

Lasă un răspuns

