Decoraţiuni utile pentru baie


Când am renovat baia, am căutat îndelung nişte suporturi pentru prosoape, de montat pe calorifer. Am găsit un singur model, din plastic, scumpe şi mai ales nefinisate. Nemulţumite, căutam o soluţie, când am dat cu ochii de nişte dopuri de plută de la sticlele de vin, păstrate pentru reutilizare creativă. Aşa am găsit soluţia salvatoare…

suporturi prosoape

Am cumpărat dintr-un magazin de bricolaj nişte agăţători, am găurit dopurile cu bormaşina, pentru a putea introduce pamblica, le-am vopsit cu vopsea acrilică, apoi cu vernis, pentru a nu se coji vopseaua, am introdus pamblica cu ajutorul unui ac mare, iar agăţătorile s-au înşurubat foarte uşor. Noi am ales să le înşurubăm acolo unde fusese folosit tirbuşonul, pentru a destupa sticla, ca să nu se vadă în partea de sus un defect.

Poate nu vi s-a întâmplat niciodată, dar noi, când mergem în vizită şi ne spălăm pe mâini la baie, avem o dilemă… „acum cu ce ne ştergem?” Recunosc că de obicei scutur un pic mâinile şi gata, dar am vrut să preîntâmpinăm această încurcătură la noi acasă.

Aveam nişte şerveţele care îmi plăceau mult şi le-am transformat în etichete (cu buline şi cu pătrăţele – două dintre slăbiciunile mele), lipindu-le pe un carton… da, se poate face aşa ceva, am găsit un tutorial foarte bun pe Făbricuţa de idei. Chiar vă invităm să vizitaţi site-ul, veţi găsi multe idei bune acolo…

suporturi prosoapesuporturi prosoapesuporturi prosoape

Am făcut etichete şi pentru suportul de pe uşă, pentru prosoapele mari.

suporturi prosoape

O altă problemă pe care am vrut să o prevenim a fost să nu punem cinstiţii oaspeţi în încurcătură în momente delicate şi le-am sugerat într-un mod jucăuş unde păstrăm noi hârtia igienică🙂 Indicatorul arată ca un sul de hârtie igienică şi este confecţionat din fimo.

semn hartie igienicasemn hartie igienica

Şi ştiţi ce facem la această oră târzie? Ada îşi face suporturi pentru prosoape pentru baia ei, iar Ancuţa tot suporturi pentru prosoape, drept cadou de casă nouă…

Tag-uri:, , , , ,

12 gânduri despre „Decoraţiuni utile pentru baie

  1. Maria Octombrie 9, 2013 la 10:17 am Reply

    Foarte frumos, ingenios si practic🙂

    • Ancuta Octombrie 9, 2013 la 2:58 pm Reply

      Heeei, ce surprizaaa🙂 Multumim mult🙂

  2. zincabeiu Octombrie 10, 2013 la 12:03 pm Reply

    Ma gandeam si eu, dar ce rost are cand in casa locuieste o singura persoana.
    Si musafirii sunt din ce in ce mai rari…
    Poate ne vom reorienta,ha,ha,ha, mai stii?

    • Ancuta Octombrie 10, 2013 la 1:27 pm Reply

      Cum sa nu🙂

  3. stuparu lenuţa Octombrie 10, 2013 la 1:24 pm Reply

    ingenios, practic, frumos….ce superlative să găsesc! mă uimiţi de fiecare dată cînd vă întîlnesc, vorbim sau văd..-bravo!

    • Ancuta Octombrie 10, 2013 la 1:27 pm Reply

      Multumim mult🙂 Si noi admiram mainile tale dibace🙂

  4. mama Octombrie 13, 2013 la 6:20 pm Reply

    Are mama doua fete ingenioase foc!
    Va pup cu mult drag!

    • Ancuta Octombrie 14, 2013 la 9:01 am Reply

      Am avut pe cine sa mostenim🙂

  5. Andreea Octombrie 16, 2013 la 3:29 pm Reply

    Imi place foarte tare ideea cu etichetele pentru prosoapele de oaspeti si au iesit si foarte dragut!
    Iar rola de hartie igienica din fimo e grozava…;)

    • Ancuta Octombrie 16, 2013 la 3:53 pm Reply

      Multumim frumos🙂 A facut si Ada un set, il vom posta in curand🙂

  6. ghemulet Octombrie 19, 2013 la 5:44 pm Reply

    Fetelor sunteti GROZAVE…imi plac ideile voastre nespus de tare.va felicit!

    • Ancuta Octombrie 19, 2013 la 8:05 pm Reply

      Multumim🙂 Si noi te vizitam des🙂

Lasă un răspuns

