Litere decorative pentru copii


Preocupate de Home Deco, am uitat să vă arătăm ce am mai realizat pentru copii. Nu am dat niciodată greş când am dăruit unui copil litere colorate. În primul rând sunt foarte colorate, sunt multe, destul de mari cât să nu le înghită, dar uşor de manevrat.

Utilizarea principală este decorarea camerelor copiilor, agăţate ca o ghirlandă sau lipite, dar se pot juca cu ele, cu condiţia să nu le forţeze prea mult elasticitatea. La început le ornam cu obiecte mici, pe care copiii să le poată recuoaşte uşor, dar ca să fie exploatate la maxim, am început să le decorăm cu obiecte care încep cu litera corespunzătoare, având acum şi un rol educativ, pot învăţa literele propriului nume.

Numele de mai jos au fost suveniruri pentru nişte copilaşi americani, am muncit mult la ele, dar m-am bucurat mult când am aflat că le-au plăcut…

litere ConorConor = Car, Owl, Nest, Orange, Robot

litere JasmineJasmine = Jar-jam, Apple, Star, Moon, Ice cream, Nest, Elephant

litere LilaLila = Lollipop, Ice crem, Lion, Apple

litere LincolnLincoln = Lollipop, Ice cream, Nest, Car, Orange, Lion, Needle

litere LukeLuke = Lollipop, Umbrella, Key, Elephant

litere MilaMila = Moon, Ice cream, Lollipop, Apple
litere Owen
Owen = Owl, Whale, Elephant, Nest

litere SebastianSebastian = Snail, Elephant, Boat, Anchor, Star, Teapot, Ice cream, Apple, Nest

litere Sophie

Sophie = Star, Owl, Penguin, Heart, Ice cream, Elephant

litere Violet

Violet = Violet, Ice cream, Orange, Lollipop, Elephant, Teapot

Voi ce cadouri faceţi de obicei copiilor?🙂

Tag-uri:, , , ,

6 gânduri despre „Litere decorative pentru copii

  1. anca Octombrie 7, 2013 la 6:16 am Reply

    Vai sunt super:) . Ce dimensiuni au? Si ce pret pentru cei ce vor sa comande? Ati devenit profi:)

    • Ancuta Octombrie 7, 2013 la 6:36 am Reply

      Multumim🙂 Literele au inaltimea de 5 cm si latimea de maxim 7 cm, iar pretul este 11 lei / litera.

  2. Mihaela Octombrie 7, 2013 la 8:51 am Reply

    foarte interesante si frumoase,felicitari

    • Ancuta Octombrie 7, 2013 la 8:52 am Reply

      Multumim frumos🙂

  3. Gabriela Octombrie 8, 2013 la 8:37 pm Reply

    Foarte interesante! Asa cum se comenta mai sus, sunt profi. Le vad si de dimensiuni mari, agatate pe perete sau pe mobilier. Felicitari!

    • Ancuta Octombrie 8, 2013 la 8:58 pm Reply

      Multumim🙂 Am mai facut unele, cu cuvinte romanesti si le-am livrat cu o panglica cu patratele pe care au fost insirate ca o ghirlanda🙂

Lasă un răspuns

