Butoane handmade pentru aragaz 2


Se pare ca problema pe care am întâmpinat-o noi în bucătărie, despre care v-am povestit aici, a inspirat o prietenă de-ale Adei. A rugat-o să îi facă un set cu buburuze. Nu vă spun cât s-a distrat Ada cât le-a lucrat, doar ne plac şi nouă buburuzele şi am presărat câteva prin casă…

butoane aragaz buburuze

Acum se gândeşte la un set inspirat de licoarea ei preferată, cafeaua🙂

Tag-uri:, ,

3 gânduri despre „Butoane handmade pentru aragaz 2

  1. floridemandarin Septembrie 18, 2013 la 9:45 am Reply

    Vai cât sunt de frumoase! Din ce le-ați făcut? Fimo?

    • sadutza Septembrie 18, 2013 la 10:10 am Reply

      Multumim, da din fimo le-am facut.

      • floridemandarin Septembrie 18, 2013 la 11:11 am

        Sunt foarte reușite! Eram în dilemă: fimo sau fetru?🙂 Bravo!

Lasă un răspuns

