Mozaicul lunii august


mozaic august

Am fost surprinse să observăm cât timp a trecut de când nu v-am mai împărtăşit activităţile noastre handmade… dar tocmai aceste proiecte ne-au ţinut departe de voi. La final de vară, rodnică pentru noi, ne-am propus să facem un fel de bilanţ al lunii care a trecut… proiecte cărora le vom oferi mai multă atenţie în următoarele postări: 1. Dar de blog de august, o broşă marină; 2. Cheese cake pentru Vladimir; 3. Cercei negri, dar veseli; 4. Mâni de Ancasiade şi mama lor, lucrând sub mărul din curte; 5. Borcan reciclat pentru discuri demachiante; 6. Mâini de Ancasiade şi tatăl lor, care le învaţă să facă şi coşuri din ratan; 7. Opritor de uşă (faţă de frigider); 8. Covoraş la intrare, din cânepă, cu frunze ruginii. 9. Fular croşetat, în lucru. Pentru proiectele 7-9 am folosit aceleaşi fire.

Sperăm că aveţi avut o vară la fel de frumoasă ca a noastră🙂

7 gânduri despre „Mozaicul lunii august

  1. Iuliana August 30, 2013 la 6:54 am Reply

    Frumos! Mai ales pozele cu mainile…m-au emotionat🙂

    • Ancuta Septembrie 3, 2013 la 9:01 am Reply

      Multumim, sunt preferatele noastre din mozaic🙂

  2. floridemandarin August 30, 2013 la 9:48 pm Reply

    Cutia cu capac ornamentat a ieșit super! Și eu am făcut una, o am pe blog🙂 ȘI exact pentru aceeași întrebuințare! Foarte frumoase sunt toate!

    • Ancuta Septembrie 3, 2013 la 9:02 am Reply

      Multimim, mai avem unul, facut mai demult, cu buline🙂

  3. Ingridd Septembrie 4, 2013 la 12:38 pm Reply

    Foarte productiva luna august, ati avut ceva spor! Mult spor si la cat mai multe idei creative in continuare!

  4. ghemulet Octombrie 3, 2013 la 12:30 pm Reply

    cate lucrusoare frumoase aici la voi…Ma bucur sa va intalnesc.mi-ati cerut diagrama de la inimioara albastra…Nu ma gasesc link-ul dar cum am sa ajung la PC-ul meu am sa va trimit schita prin mail…este ok?o zi frumoasa sa aveti

    • Ancuta Octombrie 3, 2013 la 12:59 pm Reply

      Multumim mult, nu este nicio graba, dar ne-ar placea foarte mult daca ne-o trimiti, modelul este superb🙂

Lasă un răspuns

