Butoni personalizaţi pentru mobilă 1


V-am promis într-o postare mai veche că vă arătăm ce-a meşterit Ada pentru mobila din bucătărie.

Iniţial ne-am sfătuit noi să încercăm nişte mânere din fimo cu teme de bucătărie (ceainice, ceşcuţe, borcănaşe). Ancuţa a făcut un mâner Beta, l-a înşurubat şi a început testul timpului.

maner mobila handmadeCând credeam că rezistă şi vroiam să facem întregul set, ne-am dat seama că începuse să aibă o fisură mică şi bine ar fi să găsim altă soluţie, neapărat handmade.

Am găsit nişte butoni din lemn, nelăcuiţi, pe care puteam să îi pictăm. Bucătăria Adei are faianţă cu nişte păpădii vesele, nu a fost greu să găsească o temă pentru mânere:

manere mobila handmademanere mobila handmademanere mobila handmademanere mobila handmadeInteresante au fost reacţiile pe care le-a stârnit decizia noastră:

Firma unde Ada a comandat mobila: Cum fără mânere? Sunteţi sigură?

Meşterii care au montat mobila: Ce bine că nu vreţi şi mânere…

Zugravul: Dar nu v-au pus mânere! (Ada: le fac eu…) Zugravul: Fiecare cu ale lui…

Tag-uri:, , , , , ,

11 gânduri despre „Butoni personalizaţi pentru mobilă 1

  1. Ingrid Iulie 30, 2013 la 4:01 pm Reply

    Ce idee buna! M-ai pus pe ganduri cu manerele mele de bucatarie care si acum sunt in pending pentru ca nu ma pot decide :))

    • Ancuta Iulie 30, 2013 la 4:12 pm Reply

      Ne bucuram daca te-au inspirat, abia asteptam sa vedem ce idei iti vin🙂 Bucuria pe care o ai cand insurubezi propriile manere este nepretuita🙂

  2. anca Iulie 30, 2013 la 5:58 pm Reply

    Sunt suuuuper. Imi plac mult papadiile, am avut si eu una pictata pe perete la bucatarie🙂. Dar imi place si ceainicul:)

    • Ancuta Iulie 30, 2013 la 8:58 pm Reply

      Multumim🙂 Pentru ceainic trebuie sa gasim o alta intrebuintare… decorativa🙂

  3. Gabriela Iulie 30, 2013 la 7:26 pm Reply

    Sunt foarte delicate si frumoase! Poti detalia modul de realizare? Ce materiale ai folosit pentru pictat?

    • Ancuta Iulie 30, 2013 la 9:00 pm Reply

      Ada le-a pictat cu vopsea acrilica Sand in trei straturi, a schitat papadiile cu un creion, le-a desenat cu un marker permanent subtire si le-a dat la final cu lac de mobila transparent. E nevoie sa povestesc si mai detaliat?🙂

      • Gabriela Iulie 31, 2013 la 3:31 pm

        E suficient, multumesc🙂 Ma interesa vopseaua folosita. Exista o multitudine de posibilitati acum si salvezi timp daca stii de la inceput exact ce merge cel mai bine. Eu m-am obisnuit sa scriu numele marcilor deosebite si sa fotografiez necesarul de materiale, tocmai pentru a usura munca de cercetare a celor interesati de proiecte.
        Uneori ti se pare de la sine inteles si nu vrei sa incarci articolul cu amanunte, dar pentru cei nefamiliarizati e util.
        Multumesc inca o data!

      • Ancuta Iulie 31, 2013 la 3:36 pm

        Multumim pentru sugestie… chiar e o idee buna – necesarul de materiale🙂
        Marca pe care o folosim noi este Docrafts artiste, culoarea sand.

  4. Andreea August 11, 2013 la 9:03 am Reply

    Imi plac teribil: si ideea, si modelul, si punerea in practica! Nici nu zici ca sunt handmade, asa de bine se potrivesc cu restul bucatariei…

  5. sadutza August 12, 2013 la 8:43 am Reply

    multumesc pentru cuvintele frumoase

  6. Corina Septembrie 28, 2013 la 2:06 pm Reply

    Mi-au placut grozav!!!!
    Nu-mi imaginam un asa rezultat!!!
    Felicitari!

Lasă un răspuns

