Tăvi pictate, cu tehnica decoupage


La primele vizite de casă nouă ne-am dat seama că lipseşte un accesoriu foarte important… tava pentru servit. În vizită la părinţi şi scotocind prin dulapuri, am găsit nişte tăviţe uitate, din nişte seturi de bucătărie pentru fetiţe cu care ne jucam în copilărie. Ne-am uitat una la alta şi ne-am înţeles din priviri: decoupage (ultima noastră pasiune).

tavi pictateTăviţele erau roşii, de plastic.

Dupa trei straturi de vopsea acrilică albă şi nişte aplicaţii decoupage din colecţia noastră de şerveţele, alese cu greu… nu le-am mai recunoscut… decât după mânere.

Tăviţa Ancuţei este cu flori de măceş:

tava pictata decoupagetava pictata decoupagetava pictata decoupagetava pictata decoupage

Dar ce spuneţi de tava cu maci a Adei?

tava pictata decoupagetava pictata decoupage

tavi-decoupage-9tava pictata decoupage

Tag-uri:, , , , , , , ,

10 gânduri despre „Tăvi pictate, cu tehnica decoupage

  1. cuvintesiculori Iulie 24, 2013 la 6:26 am Reply

    super treaba!:) cea cu maci e favorita mea🙂 si-mi plac si bulinele asortate de langa manere. sunt pictate sau tot decoupage?

    • Ancuta Iulie 24, 2013 la 8:28 am Reply

      Multumim, este si preferata noastra, am lucrat impreuna la ea🙂 Bulinele asortate sunt tot decoupage din servetel.

  2. Gabriela Iulie 24, 2013 la 10:33 pm Reply

    Sunt extraordinar de frumoase si foarte bine executate. Am folosit si eu mai demult tehnica aceasta pentru un ghiveci. Nu stiu de ce nu am perseverat; lucrarile voastre ma indeamna sa mai incerc!

    • Ancuta Iulie 24, 2013 la 11:05 pm Reply

      Abia asteptam sa vedem ce mai mesteresti🙂

  3. mama Iulie 29, 2013 la 2:05 pm Reply

    Sunt mandra fetelor de voi!
    Are mama doua fete vrednicute foc!

  4. Mihaela August 23, 2013 la 7:05 am Reply

    Sunt superbe

    • Ancuta August 23, 2013 la 8:08 am Reply

      Multumim mult, bine ai venit🙂

  5. Mihaela August 23, 2013 la 10:33 am Reply

    Bine v-am gasit,m-am indragostit de acesta tehnica,si vreu sa ma apuc serios de lucru

    • Ancuta August 23, 2013 la 1:05 pm Reply

      Si noua ne place aceasta tehnica foarte mult, chiar avem niste proiecte in lucru🙂

      • Mihaela August 24, 2013 la 7:08 am

        Abia astept sa vad ce veti face

Lasă un răspuns

