Reutilizare creativă: covor croşetat din fulare


Căutând idei de decorare pe blogurile de design interior, mi-au atras atenţia nişte covoraşe croşetate din materiale reutilizate, cu dungi colorate, animale sau flori, foarte vesele şi prietenoase.

Mama avea mai multe fulare din fetru alb, de proastă calitate, nu le purta nimeni, aşteptau vreo campanie de donaţii. Noi nu suntem talentate în arta croşetatului, dar noroc cu mama care e pricepută la orice şi bucuroasă că scapă de fulare şi pentru că petrecem o după-amiază împreună, m-a ajutat să-mi fac covoraşul pentru baie.

Am tăiat fularele fâşii, având grijă să nu tai până la capăt şi banda să rămână continuă.

covor crosetat

Aici se vede mai bine cum am tăiat la capăt de rând:

covor crosetat

Iniţial am vrut un model dreptunghiular, dar pentru că nu ne ajungeau fularele, l-am desfăcut şi l-am refăcut rotund. Pentru că panglica a fost destul de lată (2-2,5 cm) iar croşetul a fost nr. 8, s-a lucrat foarte repede.

Mai mult a durat croşetarea florilor, care le imită pe cele de pe faianţă:

covor crosetat

covor crosetat

L-am spălat la maşină şi pentru că fetrul este un pic pufos, a adunat nişte mici scame crem, acum are culoarea materialului de in, un pic spicat, dar nu mă deranjează pentru că e o culoare anti-murdărie. Şi a rămas la fel de moale.

Tag-uri:, , , , , , , ,

9 gânduri despre „Reutilizare creativă: covor croşetat din fulare

  1. Iulia S. Iulie 3, 2013 la 12:31 pm Reply

    E foarte frumos! Am si eu un fular de fetru pe care nu il folosesc, dar este doar unul, nu cred ca ar iesi mare lucru din el…

  2. Gabriela Iulie 4, 2013 la 7:00 pm Reply

    Marturisesc ca atunci cand am vazut titlul articolului nu m-am gandit ca poate fi atat de frumos covorasul. Am tot dat fulare si caciulite din astea pentru ca la noi nu le purta nimeni. Acum voi cauta ce a mai ramas prin casa si le voi da la crosetat (si eu am ajutoare!). Mersi pentru idee! E foarte buna!

  3. Andreea Iulie 5, 2013 la 10:16 pm Reply

    Nu m-as fi gandit ca se poate face asa ceva din fularele de genul asta. In final arata parca ar fi facute din cu totul altceva…

  4. Iuliana Iulie 13, 2013 la 2:13 pm Reply

    Sunteti fantastice fetelor! Din cate inteleg, aveti si pe cine mosteni asa pricepute si creative, talentul s-a transmis genetic🙂

    • Ancuta Iulie 14, 2013 la 8:02 pm Reply

      Multumim🙂 Si parintilor le place sa mestereasca, probabil un pic s-a mostenit, un pic am invatat cand ne tineau pe langa ei🙂

  5. anca Iulie 15, 2013 la 8:54 pm Reply

    Moaaaama ce frumos stiti voi sa faceti, nici nu mi-ar fi trecut prin cap ca dintr-un banal fular pot sa fac un covoras asa de fain. Super

    • Ancuta Iulie 15, 2013 la 8:57 pm Reply

      Multumim, de fapt au fost sapte sau opt fulare si a iesit un covoras cu diametrul de 50 cm.

  6. floridemandarin Iulie 31, 2013 la 9:03 pm Reply

    Superb! Bravo! Sunteți tare hărnicuțe!

Lasă un răspuns

