Butoane handmade pentru aragaz 1


Am mai amintit în unele postări anterioare că am (aproape) încheiat un lung proces de renovare, fiecare pe al ei… Şi simţim nevoia să încununăm această etapă cu mici proiecte handmade care să transforme apartamentul fiecăreia într-un cămin cald şi primitor, cu mulţi prieteni trecându-i pragul…

Astăzi, în bucătărie: butoane handmade pentru aragaz.

Am cumpărat aragaze noi, proaspăt vopsite şi strălucitoare. La fel, doar ne plac aceleaşi lucruri… Ne place să gătim des, le curăţăm la fel de des, până sunt ca noi, dar acum nu trebuie să le luăm toată vopseaua, ceea ce aproape că s-a întâmplat. Şi nu doar la Anca, ci şi la verişori în bucătărie, care au acelaşi model de aragaz şi acelaşi pocinog l-au păţit, drept pentru care au şi primit pe dată un set de butoane, nu se cade la case noi, smalţ sărit prin bucătării…

butoane handmade aragaz

butoane handmade aragaz

Tag-uri:, , , , , , , , , , ,

9 gânduri despre „Butoane handmade pentru aragaz 1

  1. Ghindaa Iunie 26, 2013 la 6:40 am Reply

    Mi-ar place tare de tot şi mie doar că mă gândesc cu groază cum s-ar face când ne-am apuca de gătit mai serios sau când vărs cafeaua.

    • Ancuta Iunie 26, 2013 la 8:45 am Reply

      Butoanele noastre sunt destul de departe de ochiuri, le spalam, dar zona unde am acoperit „legenda” pentru ochiuri nu se murdareste. Si le-am lipit cu banda dublu-adeziva, periodic le dezlipesc si le tin in otet pentru degresare🙂 Si n-am reusit niciodata sa vars cafeaua – inca :))

  2. anca Iunie 26, 2013 la 7:10 am Reply

    Ce tareee, dar nus htiue u cum fac ca murdaresc tare si tre sa curat destuld e des si la butoanele mele s-a laut culoarea…nu ar fi practice pentru mine albinutele, dar as putea sa le pun pe gresie, sau pe cuptor:D, imi palc tare mult:), nici nu m-as fi gandit sa infrumusetez butoanele

    • Ancuta Iunie 26, 2013 la 8:47 am Reply

      Ma bucur mult ca iti plac🙂 Mai avem cateva idei pentru butoane, acestea sunt pentru mine si pentru verisorii nostri, urmeaza sa isi faca si Ada, alt model, in viitorul apropiat🙂

  3. Gabriela Iunie 26, 2013 la 7:46 pm Reply

    Sunt foarte dragalase. Si in trend, cu intoarcerea interioarelor bucatariilor la moda anilor ’50-’60.

  4. Iuliana Iunie 26, 2013 la 10:05 pm Reply

    Ce dragalasenii! Pai sa tot gatesti!🙂

  5. Wish2Go Iunie 28, 2013 la 4:57 pm Reply

    Foarte misto ideea! Imi plac enorm cele cu albinute🙂

  6. Marius Stuparu Septembrie 19, 2013 la 9:14 am Reply

    E o plita Whirlpool – noua! -, ca sa le fac „reclama”. Si am curatat-o de vreo 3 ori inainte sa se stearga vopseaua. Oricum, multumim pentru branding, toata casa incepe sa arate ca un stup.

    • Ancuta Septembrie 19, 2013 la 9:19 am Reply

      Vom ajuta in continuare la aceste detalii stuparesti🙂 Mai avem cateva idei😉

Lasă un răspuns

