Covor intrare de vară


Macii se numără printre florile noastre preferate. Au petale fragile la atingere, dar rezistente în bătaia vântului, iar culoarea lor îndrăzneaţă presărată în câmpurile de grâu reprezintă pentru noi ideea de „viaţă la ţară”. Adorăm această floare gingaşă şi totuşi puternică şi am ales-o fără să ne gândim prea mult ca motiv pentru covoraşul de intrare de vară.

covor intrare maci

covor intare macicovor intrare maci

Tag-uri:, , , , ,

6 gânduri despre „Covor intrare de vară

  1. Ghindaa Iunie 8, 2013 la 10:02 pm Reply

    Acum te-am descoperit. E frumos la tine.

    • Ancuta Iunie 9, 2013 la 7:14 pm Reply

      Bine ai venit🙂 Si eu te-am vizitat de cateva ori. Te mai asteptam pe la noi🙂

  2. Andreea Iunie 9, 2013 la 10:02 pm Reply

    Foarte frumusei! Parca nu-mi vine sa-i vad „calcati in picioare”🙂

    • Ancuta Iunie 9, 2013 la 10:11 pm Reply

      🙂 Isi revin miraculos daca se intampla sa pateasca asa ceva🙂

  3. Wish2Go Iunie 14, 2013 la 6:05 pm Reply

    Covorasul asta e asa de frumos, incat mi-e teama sa nu va fie furat🙂

    • Ancuta Iunie 17, 2013 la 10:54 am Reply

      Sper sa nu… mi-am mai incercat norocul cu alte doua covorase si nu le-au furat🙂

Lasă un răspuns

