Litere cu buline pentru Sara


Îmi face plăcere când lucrez la micile mele proiecte handmade… mă relaxează, mă eliberează de tensiunea acumulată în timpul zilei şi de cele mai multe ori sunt cadouri pentru prieteni, iar gândul că poate le fac o surpriză plăcută mă binedispune.

Am făcut aceste litere cu mare drag pentru o fetiţă superbă, cuminte şi prietenoasă. Îmi place ce a ieşit pentru că sunt înnebunită după buline şi mă întreb cum de nu le-am folosit până acum, deja le voi folosi pentru un alt proiect, pentru mine de data aceasta. Coming soon…

litere Sara

Tag-uri:, , , , ,

4 gânduri despre „Litere cu buline pentru Sara

  1. Wish2Go Aprilie 26, 2013 la 9:11 am Reply

    Din ce materiale le-ai confectionat?

  2. anca Iunie 19, 2013 la 7:59 pm Reply

    Am vazut in Italia intr-un atelier a unui omulet care facea lucruri exceptionale din lemn, litere asa frumoase ca ale tale, dar erau cam scumpe. Cand voi avea un copilutz am sa te rog sa faci si pentru el, imi plac foarte tare, cred ca se pot lipi pe un cadru de panza pentru desen si puse pe perete…

    • Ancuta Iunie 19, 2013 la 10:36 pm Reply

      Multumesc pentru apreciere, iti fac cu mare placere🙂 Am mai facut pentru mai multe nume, urmeaza sa le postez. Pe cele pe care le-am mai facut le-am prevazut cu banda dublu adeziva sau cu zale mici in partea de sus a literei si le-am oferit pe o pamblica vesela, cu patratele.

Lasă un răspuns

