Colţişorul cu vederi


Călătoriile sunt o altă pasiune pe care o avem şi de care ne bucurăm de câte ori avem ocazia. Ne plac vacanţele active şi am vizitat multe locuri frumoase, ne bucuram de lucruri mărunte, vreun condiment specific sau o prăjitură, dar treceam mereu cu indiferenţă pe lângă mormanele de vederi, poate agasaţi când ne făceam cu greu loc pe trotuare din cauza lor…

Până când am găsit prima vedere în cutia poştală, de la prieteni care plecaţi în vacanţă fiind, s-au gândit la noi. Un obicei prăfuit de vremuri, dar care nouă ne dă o senzaţie de căldură, de bună-dispoziţie, mai ales că le găsim de obicei când ne întoarcem seara acasă şi pare că ziua s-a terminat… Le citim pe nerăsuflate în lift, ne gândim la prietenii dragi şi le dăm un semn că gândurile lor bune au ajuns la noi şi câtă bucurie ne-au făcut… Pentru că am primit multe, ne-am gândit să le găsim un locşor special, chiar la intrare, să ne întâmpine de fiecare dată când ajungem acasă…

Să vă mai povestesc şi cum te simţi când găseşti două vederi în aceeaşi zi sau ajung la câteva zile diferenţă şi observi ca de fapt au fost trimise către noi în aceeaşi zi, dar din locuri diferite? Nu poţi decât să te simţi norocos pentru că ai atâţia prieteni…

vederi

Tag-uri:, , , ,

2 gânduri despre „Colţişorul cu vederi

  1. Andreea Iunie 20, 2013 la 2:55 pm Reply

    Foarte draguta ideea. Si mie imi place sa trimit si chiar trimit intotdeauna vederi din vacanta, mai ales prietenilor cu care ma vad mai rar…🙂
    De primit insa, nu am primit niciodata😦

    • Ancuta Iunie 20, 2013 la 2:58 pm Reply

      Multumesc🙂
      Cumnatul meu a gasit un site, o comunitate, nu stiu exact, unde isi trimit si primesc vederi de peste tot🙂 Mi se pare o idee faina, sa primesti vederi din toata lumea si sa trimiti in toata lumea imagini reprezentative cu Romania…

Lasă un răspuns

