Litere pentru Olga Maria


Cred că am căpătat o slăbiciune pentru literele din fimo – cadou pentru bebeluşi. Sunt colorate, suficient de mari cât să nu le înghită şi sper că un bun început pentru atunci când mai cresc să înveţe chiar literele numelui lor. Fericiţii cu două nume au mai multe de învăţat🙂

Literele de mai jos sunt pentru fetiţa foarte simpatică a unor prieteni. Nu ştia ea ce înseamnă toate figurinile, dar erau multe şi le-a gustat pe toate…

litere fimo

Tag-uri:, ,

4 gânduri despre „Litere pentru Olga Maria

  1. ramona Martie 28, 2013 la 10:22 am Reply

    multumim pentru litere:) le avem pe perete…inca neatinse de manutele puiului de om care se catara sa le ajunga..

    • Ancuta Martie 28, 2013 la 10:24 am Reply

      Le-am facut cu mare drag, chiar cand s-a nascut, nici nu ajunsese acasa si literele erau gata🙂

  2. Adriana Martie 21, 2015 la 10:10 am Reply

    buna ziua?Cat costa literele acestea si cum as putea achizitiona?Sunt foarte frumoase si mi-as dori si eu pentru fetita mea🙂

    • Ancuta Martie 26, 2015 la 10:58 am Reply

      Buna ziua, va multumesc pentru apreciere.
      Pretul este 11 lei/litera, litera „I” costa 8 lei (intra mai putin material). Va puteti alege culorile si obiectele de pe ele, le atasez o panglica pentru a fi agatate sau banda dublu adeziva daca doriti sa le lipiti.

Lasă un răspuns

