Felicitare kindle


Confecţionez rar felicitări, iar atunci când fac o felicitare îmi place să fie personalizată, pentru familie sau prieteni. Mă gândesc la persoane dragi cărora vreau să le fac vreo surpriză, identific cu uşurinţă „punctele slabe”, iar inspiraţia vine pe nesimţite.

Acest kindle este o felicitare-plic pentru unul dintre cei mai buni prieteni ai noştri, care îşi dorea… un kindle. N-a fost prea greu să alegem subiectul felicitării, pentru că ne-am dorit să i-l oferim şi cum era mai dificil să ne prezentăm cu obiectul, vroiam o formă mai voalată a contribuţiei noastre.

Felicitarea are dimensiunea unui kindle, ecranul este sugerat prin hârtie de calc, sub care era scrisă urarea (blurată în poze). Tastele sunt în relief şi mai mult a durat căutarea pe internet a dimensiunilor unui kindle decât confecţionarea în sine. Recunosc – şi decuparea butoanelor şi aşezarea lor în ordine a durat un pic, dar practic cadoul oferit a fost un kindle până la urmă, nu-i aşa?

felicitare kindle

felicitare kindle

 

Tag-uri:, , ,

Un gând despre „Felicitare kindle

  1. Iuliana Iunie 22, 2013 la 9:03 am Reply

    Iar ma plimb pe la voi si am dat de Kindle-ul asta🙂
    Mai am 2 saptamani pana la concediu si asa mi-ar trebui unul…

Lasă un răspuns

