Covor intrare de primăvară


E din nou primăvară, chiar dacă mai mult calendaristic, deocamdată. Primele raze de soare îmi dau energie şi chef să împrospătez casa şi cu ce să încep dacă nu cu înlocuirea ornamentelor de iarnă… V-am arătat covoraşul care ne întâmpina când ajungeam acasă şi ne dădea bună-dispoziţie, dar micii oameni de zăpadă nu mai au acelaşi farmec când vezi la fiecare pas ghiocei şi brânduşe.

Pentru noul covoraş de la intrare am ales un simbol al primăverii care mi se pare mai important chiar decât ghioceii… pomii înfloriţi. Îi aştept cu nerăbdare şi cu teamă că vreun ultim val de ger să nu distrugă mugurii şi bobocii şi să compromită astfel livezile…

Am făcut nasturi din fimo, pictaţi cu vopsea acrilică pe margine, iar pomul şi ramura sunt din fetru. Am păstrat acelaşi text, care ne guvernează casa şi care ne întâmpină în fiecare seară.

covor intrare personalizat

Tag-uri:, , , ,

Un gând despre „Covor intrare de primăvară

  1. […] este primăvară, iar pe de altă parte să îl asortez cu covoraşul de la intrare pe care îl pun primăvara. Ce este haios acum e când avem musafiri şi am schimbat covoraşele în funcţie de anotimp mă […]

Lasă un răspuns

