Mărţişoare din coji de fistic


Anul acesta mi-am propus să nu mai pierd ultimele nopţi de iarnă legând şnururi de mărţişoare şi sperând că le voi termina pe toate până pe 1 Martie.

Am avut noroc că m-am apucat din timp pentru că mărţişoarele pe care am vrut sa le fac au fost cam pretenţioase. Aveam un borcănel cu coji de fistic şi ce m-am gândit eu – să le vopsesc cu vopsea pe bază de ulei.

Vopseaua pe bază de ulei are culori mai intense după uscare, mai luminoase, spre deosebire de vopselele acrilice care după uscare au un aspect mat, poros. Avantajul vopselelor acrilice este că se usucă foarte repede, de la câteva minute la câteva ore, în schimb vopselele pe bază de ulei se usucă, în funcţie de grosimea stratului de vopsea, de la o zi până la o săptămână.

Eu am aşteptat o săptămână să mi se usuce petalele din coji de fistic. După ce s-au uscat le-am lipit cu lipici lichid transparent pe un carton texturat, în mijlocul florii am lipit un bob de piper, am capsat o fundiţă de mărţişor şi le-am strecurat cu grijă în plicul transparent, cu teamă să nu se dezlipească petalele. Este primul an în care am terminat mărţişoarele fără să pierd ore de somn.

Acestea sunt pentru colegele lui V. Zilele următoare vă arăt alte modele noi care îmi sunt atât de dragi încât mi-am făcut şi mie unul🙂

martisoare din coji de fistic

martisoare din coji de fistic

martisoare din coji de fistic

martisoare din coji de fistic

martisoare din coji de fistic

martisoare din coji de fisticmartisoare din coji de fistic

Tag-uri:, , , , ,

Lasă un răspuns

